Společnost


Rabator s.r.o.

Počet nahlášených stížností:151
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#9589Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 29 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.02.2016, před 9 lety

Leo Kazimirski

Znění stížnosti

U slevového portálu Berslevu jsem dne 8.11.2015 po předchozí platbě objednal (č.obj. 9902013583) dodání Luxusního setu pozlacených šperků značky Victoria de Bastilla v ceně 590,00 Kč. Objednávka nebyla realizována. Po reklamaci jsem dne 23.11. obdržel sdělení p. K. N., že mi bude vracená zaplacená částka, což se nestalo. Na další reklamaci ze dne 2.12. mně bylo jednatelem společnosti p. C. C. sděleno, že vzhledem ke změnám vlastníka společnosti Rabator bude můj požadavek dořešen do konce ledna 2016. Na další stížnosti z mé strany Rabator již nebylo reagováno.


Produkt

Nedodání zaplaceného Luxusního setu pozlacených šperků značky Victoria de Bastilla.


Požadované řešení

Vracení zaplacené částky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.2.2016 12:25, před 9 lety

Byla-li smlouva zrušena dohodou, je společnost povinna spotřebiteli vydat přijaté peněžní prostředky. Pokud společnost nevrátí peněžní prostředky ani ve lhůtě, která byla stanovena, zadržuje tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť společnost se obohatila na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Je tedy vhodné společnost vyzvat k vydání majetkového prospěchu.

Nereaguje-li podnikatel na emailovou korespondenci (společnost nás informovala, že pro zasílání dotazů je možné využít nové emailové adresy podpora@rabator.com) ani nezvedá telefon, je vhodné zvolit komunikaci písemnou prokazatelnou formou (doručeně, nejlépe s dodejkou), a to na aktuální adresu uvedenou ve veřejném rejstříku (Rabator s.r.o., Praha 1, Staré Město, Rybná 716/24). Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (dle § 573 občanského zákoníku). Zmaří-li vědomě druhá strana dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči podnikateli takové právní jednání účinné, za předpokladu, že odesílatel je schopen prokázat odeslání zásilky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2016 15:50, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.