Počet nahlášených stížností: | 151 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
U slevového portálu Berslevu jsem dne 8.11.2015 po předchozí platbě objednal (č.obj. 9902013583) dodání Luxusního setu pozlacených šperků značky Victoria de Bastilla v ceně 590,00 Kč. Objednávka nebyla realizována. Po reklamaci jsem dne 23.11. obdržel sdělení p. K. N., že mi bude vracená zaplacená částka, což se nestalo. Na další reklamaci ze dne 2.12. mně bylo jednatelem společnosti p. C. C. sděleno, že vzhledem ke změnám vlastníka společnosti Rabator bude můj požadavek dořešen do konce ledna 2016. Na další stížnosti z mé strany Rabator již nebylo reagováno.
Nedodání zaplaceného Luxusního setu pozlacených šperků značky Victoria de Bastilla.
Vracení zaplacené částky
|
Tweet |
Byla-li smlouva zrušena dohodou, je společnost povinna spotřebiteli vydat přijaté peněžní prostředky. Pokud společnost nevrátí peněžní prostředky ani ve lhůtě, která byla stanovena, zadržuje tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť společnost se obohatila na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Je tedy vhodné společnost vyzvat k vydání majetkového prospěchu.
Nereaguje-li podnikatel na emailovou korespondenci (společnost nás informovala, že pro zasílání dotazů je možné využít nové emailové adresy podpora@rabator.com) ani nezvedá telefon, je vhodné zvolit komunikaci písemnou prokazatelnou formou (doručeně, nejlépe s dodejkou), a to na aktuální adresu uvedenou ve veřejném rejstříku (Rabator s.r.o., Praha 1, Staré Město, Rybná 716/24). Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (dle § 573 občanského zákoníku). Zmaří-li vědomě druhá strana dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči podnikateli takové právní jednání účinné, za předpokladu, že odesílatel je schopen prokázat odeslání zásilky.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.