Společnost


Rabator s.r.o.

Počet nahlášených stížností:151
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#9590Nedodání zaplaceného zboží, ani vrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 29 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.02.2016, před 9 lety

Alena Vojtásková

Znění stížnosti

Zakoupila jsem 12.11. vouchrem 256 GB USB flash disk OTG – stříbrná ,uplatnila voucher hned po vygenerování čísla 2012799 / 2343 za cenu 468 korun pod č. objednávky vouchru 9902014165. Zboží mi nebylo dodáno.
10.12. jsem psala na podporu stížnost o nedodání Usb flash disku a chtěla jsem vrátit peníze. jejich odpověd byla tato-Vážený zákazníku Berslevu.cz,


společnost Rabator, s.r.o., která provozuje doménu Berslevu.cz byla zakoupena od bývalých majitelů v průběhu září novým investorem ze zahraničí včetně domény Berslevu.cz a její databáze zákazníků.


V tuto chvíli přebíráme společnost a probíhá její audit. Zjišťujeme účetní stav, hodnotu majetku, kontrolujeme smluvní dokumentace, platby za poslední účetní období.


Omlouváme se tímto za komplikace, které jsme vám způsobili. V průběhu druhé poloviny ledna bychom měli veškerá data mít kompletní a budeme schopni nabídnout řešení za nevyužité vouchery a případné reklamace. Společnost Rabator, s.r.o. bude v tomto termínu nabízet zákazníkům vrácení peněz nebo případně jinou náhradu.


Omlouváme se tímto za komplikace v předvánočním období a prosíme o trpělivost do druhé poloviny ledna, kdy bychom rádi ukončili audit společnosti Rabator, s.r.o. a navrhli řešení vzniklé situace. V té době bude Berslevu.cz fungovat v nové podobě jako agregátor a bude ukončena činnost slevového portálu.


S pozdravem


Constantin Ciuntu
jednatel Rabator, s.r.o.

Tak jsem počkala.
Čekala jsem do 20.1. Již mi došla trpělivost ,znovu jim psala a požadovala vratku peněz,kterou jsem jim z účtu poslala hned v tom listopadu,doklad u banky mám.Psala jsem toto-Zdravím. Tak je druhá polovina ledna a Vy se nejste schopni ozvat, kdy mi konečně vrátíte na účet peníze , které jsem poslala na zakoupení 256 GB USB flash disk OTG – stříbrná a dělá to 468 korun. Voucher jsem na jméno Alena V. , uplatnila již před 2 měsící,a nic. Psali jste viz níže ,že vrátíte v druhé polovině po auditu peníze. Čekám je- vratku poslat na č. účtu - ..............je u nich na podpoře. .A to 468 korun. Do zprávy napište Berslevu-vratka. Tak čekám Vaší odpověd , kdy mi peníze pošlete na účet.Já ..mám důchod a peníze netisknu..takže vše myslím vážně a doufám ,že Vy se k tomu postavíte férově. S pozdravem Alena V.
Opět žádná odezva.Již mi došla trpělivost a dnes jsem už chtěla psát další stížnost,ale našla jsem tyto stránky,tak píši tuto stížnost na vyřešení zde. Snad tady budu úspěšná a konečně dostanu své peníze zpátky. jak jsem psala mám inval.důchod ,tudíž i ta necelá 500 kč je pro mne dost.

Zatím se mi od prosince neozvali,telefon nemají již uveden, tak jsem psala na jejich podporu a pořád nic.


Produkt

jedná se o - Dobrý den Děkujeme za váš nákup. Níže naleznete shrnutí vaší objednávky číslo 9902014165. 256 GB USB flash disk OTG – stříbrná Byl Vám vygenerován voucher s kódem 2012799 / 2343 - tento kód uplatníte při využití zakoupené služby. Vouchery k tisku můžete nalézt také zde nebo po přihlášení do uživatelské sekce. V případě jakýchkoliv problémů se stažením voucheru nebo s jeho uplatněním, nás neváhejte kontaktovat na emailu podpora@berslevu.cz nebo na telefonním čísle +420 774 728 578.


Požadované řešení

Požaduji vrátit peníze na č. účtu,které pak ráda napíši zpětně soukromně u vyřízení stížností , třeba pak na Váš email,viditelné pouze pro Vás,aby mi byly vráceny peníze.Děkuji.A moc prosím informovat na mail,viz soukromně,jak ta má stížnost na vratku pokračuje v řešení.Mail je - viz reference
Budu moc a moc ráda,když se konečně dočkám zpátky penízků,jsem navíc doma a starám se mentální dcerku,takže pro mne je dobrá každá koruna a ta fleška byla za dobrou cenu ,no hold ,takto to dopadlo. již u slevových portálů nic po této zkušenosti nekoupím. S pozdravem Alena V.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2016 11:48, před 9 lety

Byla-li smlouva zrušena dohodou, je společnost povinna spotřebiteli vydat přijaté peněžní prostředky. Pokud společnost nevrátí peněžní prostředky ani ve lhůtě, která byla stanovena, zadržuje tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť společnost se obohatila na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Je tedy vhodné společnost vyzvat k vydání majetkového prospěchu.

Nereaguje-li podnikatel na emailovou korespondenci (společnost nás informovala, že pro zasílání dotazů je možné využít nové emailové adresy podpora@rabator.com) ani nezvedá telefon, je vhodné zvolit komunikaci písemnou prokazatelnou formou (doručeně, nejlépe s dodejkou), a to na aktuální adresu uvedenou ve veřejném rejstříku (Rabator s.r.o., Praha 1, Staré Město, Rybná 716/24). Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (dle § 573 občanského zákoníku). Zmaří-li vědomě druhá strana dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči podnikateli takové právní jednání účinné, za předpokladu, že odesílatel je schopen prokázat odeslání zásilky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2016 15:25, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.