Počet nahlášených stížností: | 32 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobry den
Seznam provozuje sluzbu vesteni, formou predplacenych zprav.
Zasadni rozpor zde vznika v jednani vlestcu a forme placene sluzby.
Kdy kazda hrazena zprava (dotaz na vestce) cca 0,99 EUR, by mela byt logicky zodpovezena. A to bez nutnosti psat nejake doplnujici informace v dalsi zprave. Takova vsak praxe neni. Vestci vyzaduji doplneni osobnich udaju, a atd., a zaslani tak dalsi zprav... Aniz konkretni odpoved zaslou.
Paradox je, ze ve sluzbe je jiz predvyplneno Vase datum narozeni, a dalsi pozadavek jiz zde neni. Takze k necemu takovemu neni duvod.
Pochybna je take kvalita a konkretnost odpovedi, ale jedna se o abstrakni a relativni, zabavnou sluzbu, takze se da ocekavat, ze mohou napsat prakticky cokoliv...
Dalsi zavadne jednani ze strany poskytovatele je, ze se vestci snazi si sjednat zavolani na jejich linku, placenou tucnou minutovou sazbou...
A to tim zpusobem, ze odmitaji odepsat na zpravu svou konkretni odpoved. A odpoved podminuji tomu, ze si tazatel musi zavolat, "aby se pani vestkyne mohla napojit..." ;-)
Co me take udivilo, byly rady ohledne zdravotniho stavu a leceni, kdy vestec nema ani zakladni prehled o nejake konkretni lecbe, a nebojacne hodnoti a kriticky se vyjadruje s navrhem zmeny lecby... To me prijde uz i nebezpecne a nezpusobile, mozna neeticke. Ale neni to asi k reseni zde.
Sluzba ma velmi nekvalitni a liknavou telefonickou podporu ze strany poskytovatele Seznam.cz. Na to kolik to stoji je to u Seznamu prekvapive
Aaplikace Můj věštec od Seznam.Cz pro Apple iPhone
Pokud si zaplatim nejakou sluzbu, maji byt jasne obchodni podminky.
Kdyz platim za kazdy odeslany dotaz s omezenym poctem znaku, mel bych na kazdy takovy obdrzet relevantni odpoved.
A ne aby me nekdo v placene sluzbe podminoval zodpovezeni dalsim utracenim, jak za zpravy, tak me nutil k zavolani a vyuziti jine placene sluzby...
Je to sice cele o nicem, ale kdyz uz se chce clovek bavit, neni zabavne se pri tom nechat vypocitave "šidit"...
|
Tweet |
Poskytovatel služby má vůči spotřebiteli širokou informační povinnost a jakožto podnikatel odpovídá i za to, že spotřebiteli nějaký důležitý údaj zatajil. Informační povinnost plyne z § 9 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele. Poskytovatel služby je povinen řádně spotřebitele informovat o charakteru poskytovaných služeb, jakož i o riziku souvisejícím s poskytovanou službou.
Neuvede-li poskytovatel služby účelově důležitý údaj, dle § 5 odst. 1 písm. c) zákona o ochraně spotřebitele, dopouští se správního deliktu klamavé obchodní praktiky dle § 24 odst. 1 písm. a) tohoto zákona, za který mu může být uložena pokuta až do výše 5 000 000,- Kč. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že byl spáchán správní delikt, má možnost obrátit se s podnětem na Českou obchodní inspekci. Více o podání podnětu na www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
V případě, že se jednalo o neposkytnutí takové informace, jejíž poskytnutí by vedlo k neuzavření smlouvy, a prodávající o tom věděl, jedná se o podstatné porušení smlouvy dle § 2002 odst. 1 občanského zákoníku. Spotřebitel by pak měl právo od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků. Toto podstatné porušení by však spotřebitel musel prokázat.
Společnost Seznam.cz, a.s. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými uživateli. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Společnost nám sdělila, že dotazy uživatelů zodpovědí operátoři její technické podpory. Ti taktéž nabídnou pomocnou ruku při řešení problémů spojených s využíváním jejích služeb. Kontakty viz: http://onas.seznam.cz/cz/kontaktujte-nas/technicka-podpora/. V případě sporu se může právní zástupce protistrany obrátit přímo na právní oddělení společnosti.