Společnost


BMK servis s.r.o.

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#9594Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.02.2016, před 9 lety

Magdaléna Kováčiková

Znění stížnosti

REKLAMACE: O těsnící guma ke dveřím lednice Candy
20. 11. 2014, 12:23:51
Komu: servis@bmkservis.cz, candy-hoover@bmkservis.cz
Odeslané
BMK servis s.r.o.
Mahenova 164/2
150 00 Praha 5

REKLAMACE


Dne 23.10.2014 jsem si u Vás objednala těsnící gumu ke spodním dvířkům lednice Candy TH 350 NS 219.
Dle faktury mi 13.11.2014 dorazila těsnící guma CH3, která má jiné rozměry a k mojí chladničce nepasuje.

Dne 18.11.2014 jsem telefonicky kontaktovala vaši kancelář, kde mi paní sdělila, že kolega, který má dovolenou chybně objednal toto zboží a že sjedná nápravu a objedná zboží nové.

Následovalo několik telefonátů a mailů, kdy jsem se v závěru dozvěděla, že já jsem chybně udala číslo zboží a proto mi přišel jiný díl.
Po komunikaci o vrácení zboží a peněz jsem se dozvěděla že je to moje chyba a že to nelze(maily mám)

Dle mého názoru při objednávce mailem (na dálku) mohu zboží vrátit do 14 dnů bez udání důvodu- což mi nebylo umožněno.


Proto se domáhám svého spotřebitelského práva- zboží chci vrátit.

Děkuji Kováčiková

Vyzvala jsem ji, aby mi toto potvrdila mailem ale nestalo se tak.


Produkt

těsnící gumu ke spodním dvířkům lednice Candy TH 350 NS 219.


Požadované řešení

Proto se domáhám svého spotřebitelského práva- zboží chci vrátit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.2.2016 11:25, před 9 lety

V případě smlouvy uzavřené prostředky komunikace na dálku má spotřebitel dle ustanovení § 1829 odst. 1 písm. a) občanského zákoníku právo od této smlouvy odstoupit bez udání důvodu, a to do 14 dní od převzetí zboží. K platnému odstoupení od smlouvy postačí zaslat například textovou zprávu, z důvodu pozdější prokazatelnosti však doporučujeme zvolit formu doporučeného dopisu s dodejkou.

Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy, společnost je povinná vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení.

Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.

Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.4.2016 13:52, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.