Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, místní poštu jsem již informovala, bohužel žádná náprava a ani změna se nekonala. Bydlím v bytovce a se jménem Svobodová jsme tu dvě. Na zvonku sice je jen příjmení ale na schránce jsme si obě dvě křestní jméno dopsaly. Bohužel se opakovaně stává že složenky, dopisy, balíčky a v horším případě i poštu do vlastních rukou dá pošťačka, nebo pošťák do jiné schránky nebo sousedce.. Naštěstí je sousedka velmi milá, ovšem pro poštu si chodí každý pátek. Není přece možné aby doporučený dopis nebo složenku pro mě dali sousedce a opačně.
Bílovice nad Svitavou, Obřanská 584, Svobodová Zuzana
Chci aby si pošta dávala dobrý pozor na adresáta a jméno toho komu balík, nebo poštu dává.
|
Tweet |
Dodání zásilky je upraveno v části třetí poštovních podmínek, čl. 23 a násl. Pokud adresát není zastižen na uvedené adrese, může pošta vydat zásilku osobě, která se pohybuje v určených prostorách a souhlasí s tím, že ji adresátovi předá. Není-li takový postup možný, pošta adresátovi některým ze způsobů uvedených v čl. 24 odst. 2, 3 a 6 poštovních podmínek předá písemnou výzvu, aby si poštovní zásilku vyzvedl v určené lhůtě u stanovené pošty. U typů různých zásilek se objevují odlišnosti (do vlastních rukou adresáta x výhradně do vlastních rukou adresáta).
Česká pošta, s.p. se bohužel rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.