Počet nahlášených stížností: | 151 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dne 13.11.2015 jsem poprve reklamovala zaplacené a nedodané zboží a žádala o vrácení částky 1556,- Kč. přestože mně 18.11.2015 přišla zpráva, že objednávka č. 9902010154 byla stornována a slíbeno, že do 14 pracovních dnů budou mé peníze vráceny, do dnešního dne tak nebylo učiněno. Koresponduji s dalšími postiženými, zatím jsem se nepřidala k oznámení na policii ČR, počkám, zda splníte svou povinnost nejpozději do 20.2.2016 a vrátíte na můj účet, ještě lépe v hotovosti 1556,- Kč na adresu: Marie Měchurová, 696 06 Vacenovice 500, e-mail: mmechurova@email.cz.
Děkuji za vyřízení. Marie Měchurová
Jednalo se 6 ks pašmínových šál ID 16616, dodána byla Bachová květová esence. Celková částka činila 1805 Kč, které jsem zaplatila, a esence stále 249,- Kč. Takže žádám o vrácení 1556,- Kč
vrácení 1556,- Kč na mou adresu.
|
Tweet |
Byla-li smlouva zrušena dohodou, je společnost povinna spotřebitelce vydat přijaté peněžní prostředky. Pokud společnost nevrátí peněžní prostředky ani ve lhůtě, která byla stanovena, zadržuje tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť společnost se obohatila na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Je tedy vhodné společnost vyzvat k vydání majetkového prospěchu.
Nereaguje-li podnikatel na emailovou korespondenci (společnost nás informovala, že pro zasílání dotazů je možné využít nové emailové adresy podpora@rabator.com) ani nezvedá telefon, je vhodné zvolit komunikaci písemnou prokazatelnou formou (doručeně, nejlépe s dodejkou), a to na aktuální adresu uvedenou ve veřejném rejstříku (Rabator s.r.o., Praha 1, Staré Město, Rybná 716/24). Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (dle § 573 občanského zákoníku). Zmaří-li vědomě druhá strana dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči podnikateli takové právní jednání účinné, za předpokladu, že odesílatel je schopen prokázat odeslání zásilky.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.