Společnost


Rabator s.r.o.

Počet nahlášených stížností:151
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#9597Vrácení peněz 1556,- Kč

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 29 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
04.02.2016, před 9 lety

Marie Měchurová

Znění stížnosti

dne 13.11.2015 jsem poprve reklamovala zaplacené a nedodané zboží a žádala o vrácení částky 1556,- Kč. přestože mně 18.11.2015 přišla zpráva, že objednávka č. 9902010154 byla stornována a slíbeno, že do 14 pracovních dnů budou mé peníze vráceny, do dnešního dne tak nebylo učiněno. Koresponduji s dalšími postiženými, zatím jsem se nepřidala k oznámení na policii ČR, počkám, zda splníte svou povinnost nejpozději do 20.2.2016 a vrátíte na můj účet, ještě lépe v hotovosti 1556,- Kč na adresu: Marie Měchurová, 696 06 Vacenovice 500, e-mail: mmechurova@email.cz.
Děkuji za vyřízení. Marie Měchurová


Produkt

Jednalo se 6 ks pašmínových šál ID 16616, dodána byla Bachová květová esence. Celková částka činila 1805 Kč, které jsem zaplatila, a esence stále 249,- Kč. Takže žádám o vrácení 1556,- Kč


Požadované řešení

vrácení 1556,- Kč na mou adresu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.2.2016 15:57, před 9 lety

Byla-li smlouva zrušena dohodou, je společnost povinna spotřebitelce vydat přijaté peněžní prostředky. Pokud společnost nevrátí peněžní prostředky ani ve lhůtě, která byla stanovena, zadržuje tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť společnost se obohatila na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Je tedy vhodné společnost vyzvat k vydání majetkového prospěchu.

Nereaguje-li podnikatel na emailovou korespondenci (společnost nás informovala, že pro zasílání dotazů je možné využít nové emailové adresy podpora@rabator.com) ani nezvedá telefon, je vhodné zvolit komunikaci písemnou prokazatelnou formou (doručeně, nejlépe s dodejkou), a to na aktuální adresu uvedenou ve veřejném rejstříku (Rabator s.r.o., Praha 1, Staré Město, Rybná 716/24). Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (dle § 573 občanského zákoníku). Zmaří-li vědomě druhá strana dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči podnikateli takové právní jednání účinné, za předpokladu, že odesílatel je schopen prokázat odeslání zásilky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2016 15:26, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.