Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 31/12/2015 jsem reklamovala telefon pořízený dne 20/1/2014 a to z následujících důvodů:
Fleky (vypalená barva) v rozích displeje a pocházejícími rozšiřování; zamrzávání během běžného provozu (někdy i po uzamčení obrazovky nešel zapnout, což se stačilo i při hovoru, kdy hovor nešel přijmout či ukoncit), při hovorech obsas došlo k lupnuti/prasknutí a od té chvíle druhá strana špatně slyšela, GPS nepřijímala někdy signál (trvalo i několik desítek minut, než se připojila), telefon byl zapnutý a dostatečným signálem, za nějakou dobu přišla zpráva o zmeskanem hovoru, tedy nebylo možné se dovolat, odloupla písmenka i přes nošení v pouzdře založeném u stejne společnosti, v reklamáci bylo uvedeno (na doporučení technika na pobočce Háje) že si přejí odpověď na všechny závady. Dne 25.1. jsem byla informována o vyřízení Reklamace. Kde v protokolu bylo uvedeno "provedena výměna LCD" Dne 4.2. jsem se dostavila na pobočku Kobylisy, kam mi byl telefon omylem zaslán. Pracovník pobočky mi nebyl schopen potvrdit, že v rámci Reklamace byli odstraněny všechny závady (protože se domnívám, že výměna LCD neřeší výše popsané závady) Sdělila jsem a do reklamacniho protokolu bylo zapsáno: " Zákazník telefon z Reklamace nepřijal, z důvodu, že neobdržel vyjádření ke všem reklamovanym závadám a tudíž je nemůže požadovat za odstraněné. Zákaznické nepovažuje reklamáci za vyrizenou"
Reklamovala jsem více různých vad a mám oprávněný důvod se domnívat že všechny v rámci Reklamace nebyli vyřízená. Chci odstoupit od kupní smlouvy a vrátit peníze. Nechci kvůli neschopnosti reklamacniho odd reklamovala telefon znovu a čekat další dobu, než servis vyřídí to co měl při předchozí reklamáci. Jedna se o mobilní telefon Lenovo S650.
Lenovo s650
Vrácení peněz
|
Tweet |
Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den paní Moravcová.
Níže nahrávám servisní protokol,jiné vady než vada LCD se neprojevily. Dále nám servis sdělil, že na poslední vámi uvedenou vadu (odlepena písmenka), se záruka nevztahuje - je způsobena opotřebením.
Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo.
Dobrý den,
v první řadě bych ráda poděkovala, že jsem po 40 dnech od podání reklamace obdržela kompletní stanovisko k reklamaci. Mrzí mě, že mi tyto informace nebyli podány řádně a včas v době, už v době kdy jste reklamaci považovali za vyřízenou. Obracím tedy dotaz směrem k Dtestu, je takovéto jednání ze strany prodejce v pořádku? Splnil prodejce svojí reklamační povinnost řádně a včas?
Prodávající má povinnost se při reklamaci vypořádat se všemi vytýkanými vadami. Není-li tomu tak a prodávající se s některou z vytýkaných vad během reklamace nevypořádal, nebyla reklamace vyřízena řádně a včas. Spotřebitelka by v takovém případě měla právo od smlouvy odstoupit.
Pokud situace dospěje do stadia, že se bude spotřebitelka muset domáhat svých práv občanskoprávní soudní cestou (spor nebude možné vyřešit smírně), doporučujeme obrátit se na advokáta a konzultovat s ním další postup.
Dobrý den.
Prosím o upřesnění slova "vypořádat" . Všechny záruční vady jsme vyřešili , ostatní vady se neprojevily nebo byly způsobeny opotřebením. Bereme v potaz, že jsme udělali chybu, když kolega nepropsal všechny informace ze servis na protokol pro zákazníka, ale je toto důvod k odstoupení od kupní smlouvy ?
Pro Paní Moravcovou:
Jsme si vědomi chyby, kterou způsobil kolega při příjmu reklamace ze servisu, proto vyhovíme vaší žádosti a vystavíme dobropis , prosíme jen o dodaní zbytku příslušenství.
Děkuji za pochopení a omlouváme se za problém s reklamací.
Pokud se vada během reklamace neprojeví nebo se nejedná o vadu, na kterou lze uplatnit právo z vadného plnění, musí o tom být spotřebitel vyrozuměn. Do této doby se reklamace nepovažuje za vyřízenou ve smyslu § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele (30 denní lhůta pro vyřízení reklamace tak stále běží).
Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitelku, která má možnost na vývoj případu reagovat, případně jej uzavřít.
Děkuji za pristup Dtestu i prodavajiciho. Pokusim se zitra, eventualne zacatkem pristiho tydne dodat zbytek prislusenstvi a jakmile bude vystavem dobropis a reklamace bude ukoncena, uzavru stiznost.
Dobrý den paní Moravcová.
Dle systému byl dobropis již vyzvednut (vyplacen). Prosím vás o potvrzení, že se tak opravdu stalo a že stížnost můžeme považovat za vyřízenou.
Děkuji.
S přáním hezkého dne
Michal Stýblo
Hodnocení:
Komentář: S vyřízením stížnosti jsem spokojená, ale CZC by se mělo zamyslet, jestli by se celé stížnosti nedalo předejít včasným řešením vzniklé situace.