Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
Již po několikáté mi přišla výzva k vyzvednutí balíku či zásilky na jméno Gutveis nebo Gutveis M. Moje manželka se jmenuje Gutveis Martina a mé ctěné jméno Gutveis Michal.Po každé nevím,kdo může zísilku,nebo balík vyzvednout!!! Proto jsem dnes(4.2.2016) volal paní Klepišové na mob. číslo 731 132 381 s tím,že vyřeším snad tento problém a dozvím se,kde vzniká.Paní Klepišová po minutě našeho rozhovoru mě neurvale oznámila,že mi nebude žádné interní záležitosti sdělovat,že neví s kým mluví,ač jsem jí před tím nadiktoval číslo výzvy zásilky.Na balíku je celé jméno mé manželky Martiny Gutveis.Musel jsem volat na poštu Hůrka a zjišťovat vše.
Zásilka šíslo O 0046742790X
Prosím o vyšetření proč k tomu to problému dochází a kladnému vyřízení,aby se to již nikdy neopakovalo.Stalo se mi,že mi balík nebyl vydán(do vlastních rukou),protože byl psán na mojí maželku jako Gutveis M. Také o důkladné prověření paní Klepišové,která se neurvale vyjadřovala do mobilu s tím,že mi žádné informace podávat nebude a že si mohu stěžovat.Aspoň kdyby u rozhovoru nejedla.
Děkuji za kladné vyřízení.
S pozdravem váš zákazník.
|
Tweet |
Kvalitu poskytovaných služeb může zákazník poštovních služeb reklamovat u kterékoli pošty. Jen tak lze docílit plnění závazků Českou poštou a zkvalitnění jejích služeb.
Reklamovat poskytovanou službu lze na kterékoliv poště, spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí.
Proti zamítnuté reklamaci je možné se bránit pomocí postupů České pošty. Česká pošta se odmítla zabývat stížnostmi svých zákazníků podanými prostřednictvím služby mimosoudního řešení sporů VašeStížnosti.cz, neboť disponuje vlastním systémem řešení stížností, který považuje za plně dostačující. Není-li spotřebitel spokojen s poskytováním poštovních služeb, může kromě uplatnění reklamace podat i stížnost. Stěžovat si můžete i telefonicky nebo e-mailem.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman