Počet nahlášených stížností: | 23 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Paní Farová má obchodní podmínky v rozporu se zákony ČR, je v nich plno nesrovnalostí a nevýhod pro zákazníky. Má uvedeno, že balíky 40 a 50 kg lis (anglický použitý textil) nemůže zákazník po otevření vrátit, může je pouze reklamovat. Reklamace tato podnikatelka ovšem neuznává, všechno zboží je podle ní "kvalitní a značkové" a prodejné. Nejprve jsem zboží reklamovala, balíky jsem odeslala ihned druhý den po doručení, pak jsem zjistila (po poradě s pracovníky dTest), že mohu i po otevření balení od smlouvy odstoupit a tak jsem od kupní smlouvy odstoupila (cca 3 týdny po doručení zboží). Díky neprávným údajům v obchod. podmínkách se lhůta pro odstoupení prodloužila na 1 rok a 14 dnů. Paní Farová však odstoupení od kupní smlouvy neakceptuje, reklamaci zamítla, balíky mi poslala zpět. S pracovníky dTest poradny nespolupracuje a také mařila vyšetřování ČOI (nespolupracovala). Proto mi bylo doporučeno, že mám podat trestní oznámení a následně žalobu. Balíky jsem nepřevzala, tak mi paní Farová účtuje 30 Kč za každý den skladování. Když jsem jí zaslala předžaloní výzvu, že mi dluží 4520 Kč za zboží, které jsem jí vrátila zpět na základě odstoupení od kupní smlouvy, tak mi balíky opět zaslala a ještě požaduje poplatek 2.128 Kč (dobírku), ikdyž dobře věděla, že si balíky s anglikým odpadem, který vůbec neodpovídá popisu v nabídce, nevyzvednu. Paní Farová si dělá prostě ze zákazníků srandu, vnucuje jim svoje pravidla a zákony, odstoupení od kupní smlouvy prostě neakceptuje, 3krát mi již poslala stejné zboží, o které nemám zájem. Dlužnou částku budu vymáhat soudní cestou.
Dámský lis 50 kg - prý LUX, balík ovšem neobsahoval označení LUX a také obsah neodpovídal popisu - prý zboží i s visačkami (ani 1 ks), prý většina zboží značková - Nike, Gap, Adidas, Mexx (2 ks vytahané mikiny Nike, zbytek vytahaná trika, vybledlá, ve svetru díra, saka bez knoflíků atd.)
Vrácení dlužné částky 4.520 Kč. Nemám o zboží od paní Farové zájem, ať mě neobtěžuje a nezasílá mi své balíky.
|
Tweet |
V případě smlouvy uzavřené přostředky komunikace na dálku, má spotřebitel právo své rozhodnutí změnit a od kupní smlouvy odstoupit bez udání důvodu, a to do 14 dnů od převzetí zboží. Zákon neumožňuje prodávajícímu toto právo jakkoli omezit či vyloučit.
Nebyl-li spotřebitel poučen o právu odstoupit od smlouvy v souladu se zákonem, může spotřebitel od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dnů ode dne počátku běhu lhůty pro odstoupení. Jestliže však byl spotřebitel poučen o právu odstoupit od smlouvy v této lhůtě, běží čtrnáctidenní lhůta pro odstoupení ode dne, kdy spotřebitel poučení obdržel.
Jestliže nebude prodávající reagovat ani na zaslanou předžalobní výzvu, bude zřejmě jedinou možností vymáhat dlužnou částku soudní cestou. Předžalobní výzva by však neměla být odeslána dříve jak 7 dní před případným podáním žaloby. V opačném případě by spotřebitel nemohl v rámci soudního řízení vznést nárok na náhradu vynaložených nákladů.
Podnikatelka byl o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.