Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
K datu 11.11.2015 jsem si objednala VIP členství na období 1 měsíc na vyzkoušení za 149 Kč. A jelikož jsem s touto službou nebyla spokojena už zpočátku, využívala jsem ji jen pár dní, profil jsem si zrušila a dál tuto službu nevyužívala. Dne 22.11.2015 jsem napsala na zakaznickyservis@be2.cz e-mail, že bych chtěla zrušit VIP členství se žádostí, jak dále postupovat. Reakce společnosti Be2 nebyla žádná. Až nyní, v pondělí 1.2. 2016 mi přišel první upomínkový dopis z intrum justitia (Dvořáková Petra), že jim dlužím 95,07 EUR. Je nutné platit tuto částku za službu, kterou jsem neměla zájem využívat a dříve, než uplynula doba 14-ti kalendářních dní před koncem platnosti smlouvy jsem napsala mail (22.11.2015), na který společnost Be2 nereagovala. Tento e-mail mám stále uložen jako důkaz. Dne 2.2. 2016 jsem opět napsala e-mail na zákaznický servis s opakovanou žádostí, jak postupovat a zrušit VIP členství. Dnes mi odepsali, avšak jakým způsobem formulovat výpověď, to neuvedli. Prosím o vyřešení této situace a zrušení VIP členství. Všechnu e-mailovou korespodenci mezi mnou a zákaznickým servisem jsem si pro jistotu uložila. Děkuji za pomoc a kladné vyřízení.
VIP členství v seznamce Be2
Zrušení VIP členství a zabránění dalším upomínkovým dopisům a vymáhání poplatků za službu, kterou nevyužívám a ani nemám zájem využívat.
|
Tweet |
Byl-li uzavřen zpoplatněný smluvní závazek, je možné jej ukončit výpovědí. Výpověď musí být učiněna minimálně 14 kalendářních dní před uplynutím příslušné doby platnosti smlouvy. Není-li tomu tak, závazek se automaticky prodlužuje o dobu dohodnutou při objednávce.
Výpověď je tedy nutné společnosti doručit minimálně 14 dní před uplynutím doby, na kterou byl smluvní závazek sjednán. Pokud spotřebitel nesouhlasí s prodloužením původního závazku, musí společnosti doložit, že svou výpověď společnosti adresoval minimálně 14 dní před uplynutím doby, na kterou byl původní závazek sjednán.
Výpověď lze podat i formou emailu na uvedené adrese a je vhodné z důvodu předběžné opatrnosti připojit k tomuto emailu formou přílohy i podepsanou naskenovanou výpověď zpoplatněného smluvního vztahu. Dle smluvních podmínek společnosti klient ve své písemné výpovědi čitelnou formou uvede své plné jméno, zemi, v rámci které služeb be2 využívá, svou e-mailovou adresu, zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno.
Ve všeobecných smluvních podmínkách společnost uvádí následující: "Svou registrací u společnosti be2 zákazník potvrzuje, že si přečetl Všeobecné obchodní podmínky společnosti be2 a že s nimi souhlasí. Všeobecné obchodní podmínky se tím stávají součástí smlouvy. Před využitím zpoplatněného výkonu bude zákazník upozorněn na to, že výkon je zpoplatněný, a bude mu sdělena výše plateb, které bude muset v případě objednání provést."
Instrukcí, že spotřebitel má výpověď adresovat do jiné země, není třeba se řídit, neboť jde o nepřiměřený požadavek ze strany podnikatele ve vztahu ke spotřebiteli, zvláště pokud má podnikatel uvedeny ve VOP i další způsoby písemné komunikace se spotřebiteli, rovněž s přihlédnutím ke skutečnosti, že smlouvy jsou se spotřebiteli uzavírány výhradně formou prostředků komunikace na dálku, proto není rozumného důvodu, aby spotřebitelé vynakládali vyšší částky za poštovné do zahraničí i vzhledem k dlouhé době doručení, než je nezbytně nutné.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy ve stanovené výpovědní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy v souladu s VOP.
Není možné, aby společnost fakticky neumožňovala, popřípadě úmyslně bránila využití některé z uvedených forem ve svých Všeobecných obchodních podmínkách pro písemnou výpověď smluvního vztahu, pokud se k tomu sama svým výslovným prohlášením zavázala.
Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy (nefunkční fax), nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Dobrý den,
Rádi bychom Vás ujistili, že na žádosti o Výpověď, zaslané našemu Zákaznickému centru, vždy reagujeme. Kromě toho je Vám Výpovědní formulář zpravidla k dispozici v sekci “Nastavení” ve Vašem profilu.
Na základě informací, které jste nám poskytli, žel nebylo možné Váš profil v naší databázi dohledat. Rádi bychom Vás tudíž požádali o poskytnutí doplňujících informací – Vašeho uživatelského jména, registrační emailové adresy či data realizace platební transakce. Zašlete nám prosím výše uvedené informace, jelikož v opačném případě Vám neumíme být nápomocní.
V případě jakýchkoliv dotazů můžete také kontaktovat náš Zákaznický servis prostřednictvím emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz.
Dobrý den,
dnes jsem dlužnou částku zaplatila a přeji si, aby byla přijata má výpověď, kterou jsem zasílala 4.2. na collections@be2.com a také na zakaznickyservis@be2.cz a to dle formuláře, který společnost uváděla ve všeobecných obchodních podmínkách. Bohužel v nastavení svého profilu jsem jej nemohla najít, jelikož jsem si profil dávno smazala a systém mě dál nepustil. Prosím o kladné vyřízení, zrušení VIP členství, zrušení jeho automatického obnovování a zasílání upomínek k zaplacení služeb, které nevyužívám a nikdy využívat nebudu.
Děkuji
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Dobrý den,
Naše záznamy ukázali, že Váš případ byl zpracován interně cez náš zákaznícky servis: zakaznickyservis@be2.cz
Pokud máte další otázky, neváhejte nás kdykoliv kontaktovat.
Dne 11.2. mě společnost přes mail požádala, abych poslala potvrzení o realizaci úhrady (výše zmíněných 95,07 eur), v případě přijetí patřičného potvrzení bude výpověď z jejich strany potvrzena. Peníze jsem poslala a následně jsem zaslala (11.2.) i mailem potvrzení o úhradě. Společnost se zatím do dnešního dne neozvala.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost.
Automatická prolongace Vašeho VIP statusu byla zrušena. Vaše VIP členství je platné do: 12.05.2016 a po uvedeném datu již nebude automaticky prodloužené.
Žádáme spotřebitelku o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.