Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#9611Proč si nemohu koupit více kusů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 19 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.02.2016, před 9 lety

Lenka Tvrdá

Znění stížnosti

Dobrý den,

v letáku ani na prodejně neni napsáno omezení kolik si mohu koupit kusů. A u pokladny mi paní sdělí, že si nemohu koupit troje vajíčka. Do vašeho obchodu chodím ráda ale tohle se mi opravdu nelíbí.


Děkuji za Vaši reakci


Požadované řešení

Pokud máte omezení kusů doporučuji napsat do letáku nebo na prodejně.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2016 09:00, před 9 lety

U akčního zboží je za určitých okolností možné stanovit maximální množství jeho odběru, které musí být přiměřené povaze věci. Spotřebitel by měl být o takovém omezení předem srozumitelně a zřetelně informován.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2016 13:27, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.