Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
U CZC jsem reklamoval TV, po vypršení 30 denní lhůty a mé urgenci mi byla reklamace uznána a zaslán dobropis. V dobropise jsem požádal o vyplacení částky na svůj účet a obratem ho naskenovaný poslal zpět (20. 1. 2016). Po více než týdnu (28. 1. 2016) obchod reagoval s díky na odeslaný dobropis a ujistil mě, že peníze do dvou dnů odešle. Bohužel se tak nestalo a na další snahu o komunikaci emailem zatím nereagovali. Ode dne uznání reklamace a doručení dobropisu čekám k dnešnímu dni (5.2.2016) na vrácení peněz již 16 dní.
Vrácení dlužné částky.
|
Tweet |
Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den,
omlouváme se za pochybení na naší straně, kdy byl bohužel chybně zadán platební příkaz. Vše jsme opravili a částka bude v pondělí odeslána na Váš účet.
Můžeme Vás ujistit, že se nejedná o úmysl, přijměte prosím naši omluvu.
V případě potřeby mě kontaktujte na e-mailu, který Vám nyní zasílám.
S pozdravem
Dagmar Kučerová, CZC.cz
Hodnocení: