Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den byli nam u Vas blokovane detske ucty absolutne nas nikdo neinformoval a to i kdyz tam manzelovi chodi plat.My sice jsme v insolvencnim rizeni ale ne v upadku nemame jeste nic soudne muj pravnik a insolvencni spravce rekli ze mame na vas apelovat aby jste nam ty penize dali ponevadz to je na placeni pravnika a ruznych poplatku jako telefon a najem atd...tak Vas zadam o vyplaceni penez z uctu Davida Knapa 207537390 Blokaci jste provedli vy ne insolvencni Dekuji Knapová
Chci manzeluv plat pak si to klidne nechte blokovane
|
Tweet |
Dle Základních produktových podmínek běžného účtu a Základních produktových podmínek platebního styku společnosti GE Money Bank, a.s. účinných od 1. prosince 2015 provádí společnost blokaci peněžních prostředků na účtu bez souhlasu spotřebitele zejména na základě rozhodnutí příslušného soudu nebo správního orgánu o výkonu rozhodnutí přikázáním pohledávky z účtu u společnosti nebo na základě platebního výměru vydaného podle zvláštního zákona do výše vykonatelné pohledávky a jejího příslušenství, pokud společnost obdrží příslušné pravomocné rozhodnutí s tím, že dále společnost postupuje v souladu s příslušnými právními předpisy, nebo v případě úmrtí majitele účtu, pokud za života neurčil disponenta.
Pokud společnost zadržuje peněžní prostředky bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. V takovém případě je vhodné společnost vyzvat k vydání tohoto bezdůvodného obohacení.
Nesouhlasí-li spotřebitelka s postupem společnosti, je nutné uplatnit reklamaci. Reklamaci je možné zaslat písemně na adresu GE Money Bank, a.s., Oddělení reklamací a stížností, Vyskočilova 1422/1a, 140 28 Praha 4. Lhůta pro vyřízení reklamace je nejdéle do 30 dnů od obdržení reklamace. Pokud spotřebitelka není s vyřízením reklamace spokojena, může se obrátit na Ombudsmana pro klienty GE Money Bank, a.s. písemně na adrese GE Money Bank, a. s., Ombudsman pro klienty, Vyskočilova 1422/1a, 140 28 Praha 4.
Nebude-li spotřebitelce vyhověno, může také podat návrh na zahájení řízení u finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný rozhodovat spory při poskytování platebních služeb. Navíc řízení před finančním arbitrem je zdarma. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.
Společnost GE Money Bank, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Na žádost společnosti zveřejňujeme její obecné vyjádření k podaným stížnostem:
Stížností klientů GE Money Bank, a.s., podléhá bankovnímu tajemství a má k vyřizování stížností pro naše klienty k dispozici řadu kanálů a také institut Ombudsmana pro klienty, kam se mohou obrátit všichni klienti, kteří s prvotním řešením v bance nejsou spokojeni.
Klient se nás mohou se svou reklamací, stížností nebo námětem na zlepšení obrátit následujícím způsoby:
• osobně nebo písemně v GE Money Bank, nejlépe na pobočce, která vede Váš účet
• písemně na adrese GE Money Bank, a.s., Vyskočilova 1422/1a, 140 28 Praha 4
• telefonicky prostřednictvím Zákaznického servisu na čísle 224 443 636
• prostřednictvím zprávy v Internet Bance
• vyplněním elektronického formuláře pro stížnosti portálu www.gemoney.cz
Pokud klienti s řešením nejsou spokojeni, mohou kontaktovat Ombudsmana pro klienty prostřednictvím elektronického formuláře na portálu www.gemoney.cz nebo písemně na adrese GE Money Bank, a.s.