Počet nahlášených stížností: | 13 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vaše prodejkyně paní Lojdová nereaguje na mé písemné oznámení, že ji odebírám souhlas používat mé osobní údaje a obtěžuje mě posíláním katalogu (který již rok zavřený vyhazuji) a zasíláním sms zpráv. Předem jsem ji upozorňovala, že jde o jednorázový nákup, potřebovala jsem něco od Vás pro někoho. Já podobný vlezlý přístup prodejců neakceptuji a jsem připravena podat trestní oznámení za nepovolené používání osobních údajů. I o této eventualitě jsem paní Ladu Lojdovou informovala.
Skutečně chcete po Vašich prodejcích, aby se takto chovali?
S pozdravem Eva Štolbová
Vymezení hranic pro sociálně dosti nechápavou paní Ladu Lojdovou.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.