Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#9629Zdražení ceny a změna TV stanic

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.02.2016, před 9 lety

Marek Pokorný

Znění stížnosti

Zdravím, mám již přes 10 let internet, telefon a TV od O2.Platili jsme okolo 1098,- Kč. Teď nám, nejenom jako stálým zákazníkům změnila programovou nabídku, ale zároveň nám to zdražila o 500 kč a vymlouvá se, že to všem zaslala do vyučtování. Služba se nezkvalitnila, ale zdražila o nás bez nás a nejsem jedinej, kdo to pocítil. Tak, že když jsem si to teď spočítal, tak za stejné služby zaplatím o 500 kč více. Volal jsem na linku operátorovi. Dříve se s nimi dalo mluvit a člověk si to nastavil dle svého. Již to nejde a jsou velice neochotní s vámi něco řešit ke spokojenosti zákazníka. Buď to to vemete, nebo to zrušte! To není jednání, to je diktatura. Jsem docela dost rozladěn. Nechci platit více, chci stejné služby jako jsem měl!


Produkt

O2 TV, internet a telefon


Požadované řešení

Nabídnutí stejných služeb jako doposud, za stejné peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2016 08:59, před 9 lety

Zákon o elektronických komunikacích stanovuje přesný postup, který musí operátor dodržet, aby mohl obchodní podmínky a smlouvu jednostranně změnit. V takovém případě je operátor povinen nejméně 1 měsíc před nabytím účinnosti změny smlouvy uveřejnit informaci o této změně v každé své provozovně a způsobem umožňujícím dálkový přístup. Zároveň je podnikatel povinen informovat účastníka o uveřejnění.

Pokud se jedná o podstatnou změnu smlouvy vedoucí ke zhoršení postavení účastníka, je podnikatel povinen prokazatelně informovat účastníka, jehož smlouva obsahuje ustanovení o úhradě v případě ukončení smlouvy před uplynutím doby trvání, na kterou je smlouva uzavřena, rovněž o jeho právu ukončit smlouvu ke dni nabytí účinnosti změny, a to bez této úhrady, jestliže nové podmínky nebude účastník akceptovat. Informaci je podnikatel povinen poskytnout účastníkovi způsobem, který si účastník zvolil pro zasílání vyúčtování. Pokud by informační povinnost splněna nebyla, bylo by možné podat reklamaci vyúčtování a podnět Českému telekomunikačnímu úřadu.

Má-li zákazník smlouvu na dobu neurčitou, kterou může bez sankce vypovědět, může nesouhlas se změnou podmínek dát najevo právě výpovědí. Nicméně v rámci části výpovědní doby bude muset spotřebitel platit za nechtěný nový tarif.

Operátoři se však musí držet i obecných principů pro smluvní právo. Pokud by nebyla změna smlouvy v souladu se zákonem, nebo o ní nebyl spotřebitel dostatečně předem informován, pak je na místě trvat na původním znění a vyšší částku na faktuře reklamovat. Český telekomunikační úřad může řešit spory mezi spotřebiteli a operátory a dokonce operátorům nařídit, aby neoprávněně účtované částky vrátili.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.2.2016 11:14, před 9 lety

Dobrý den,

nastavení stejných tarifů, jaké jste využíval dříve, není možné.
Pokud byste chtěl ale probrat možnosti případné úpravy smlouvy tak, aby vám více vyhovovala, můžete mě kontaktovat prostřednictvím naší webové aplikace dostupné na www.o2guru.cz/guru.

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.2.2016 23:10, před 9 lety


Marek Pokorný

Pane Trčka,
jsem potěšen, že někdo z O2 chce najít řešení, ale jsem docela skeptický. Když si spočítám kolik jsem platil dříve a byl jsem spokojen a kolik zaplatím nyní, tak mám docela obavu, že příjdete o dlouholetého zákazníka. Je s podivem, že UPC za stejné služby a samozřejmě s rychlejším internetem žádají daleko menší peníze než O2. Zkusím se tedy na vás obrátit a zkuste mi nabídnout stejnou kvalitu za mých 1100 Kč. Doufám, že to půjde. S pozdravem Pokorný

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.2.2016 12:01, před 9 lety

Pěkný den,
plně vám rozumím. Situaci prověříme. Mohl byste nás prosím kontaktovat prostřednictvím odkazu, který uváděl kolega v odpovědi výše?
Děkuji
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2016 09:23, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.3.2016 10:37, před 9 lety


Marek Pokorný

Čekám na odpověď O2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.3.2016 11:19, před 9 lety

Dobré dopoledne,

Váš požadavek nám byl doručen dnes. Reakci Vám zašleme, co nejdříve to bude možné.

S pozdravem

Sandra Čermáková, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
18.3.2016 15:47, před 9 lety


Marek Pokorný

Hodnocení:

Komentář: Tak snad jsme se dohodli a zůstanu na skoro stejné ceně.