Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Zdravím, mám již přes 10 let internet, telefon a TV od O2.Platili jsme okolo 1098,- Kč. Teď nám, nejenom jako stálým zákazníkům změnila programovou nabídku, ale zároveň nám to zdražila o 500 kč a vymlouvá se, že to všem zaslala do vyučtování. Služba se nezkvalitnila, ale zdražila o nás bez nás a nejsem jedinej, kdo to pocítil. Tak, že když jsem si to teď spočítal, tak za stejné služby zaplatím o 500 kč více. Volal jsem na linku operátorovi. Dříve se s nimi dalo mluvit a člověk si to nastavil dle svého. Již to nejde a jsou velice neochotní s vámi něco řešit ke spokojenosti zákazníka. Buď to to vemete, nebo to zrušte! To není jednání, to je diktatura. Jsem docela dost rozladěn. Nechci platit více, chci stejné služby jako jsem měl!
O2 TV, internet a telefon
Nabídnutí stejných služeb jako doposud, za stejné peníze.
|
Tweet |
Zákon o elektronických komunikacích stanovuje přesný postup, který musí operátor dodržet, aby mohl obchodní podmínky a smlouvu jednostranně změnit. V takovém případě je operátor povinen nejméně 1 měsíc před nabytím účinnosti změny smlouvy uveřejnit informaci o této změně v každé své provozovně a způsobem umožňujícím dálkový přístup. Zároveň je podnikatel povinen informovat účastníka o uveřejnění.
Pokud se jedná o podstatnou změnu smlouvy vedoucí ke zhoršení postavení účastníka, je podnikatel povinen prokazatelně informovat účastníka, jehož smlouva obsahuje ustanovení o úhradě v případě ukončení smlouvy před uplynutím doby trvání, na kterou je smlouva uzavřena, rovněž o jeho právu ukončit smlouvu ke dni nabytí účinnosti změny, a to bez této úhrady, jestliže nové podmínky nebude účastník akceptovat. Informaci je podnikatel povinen poskytnout účastníkovi způsobem, který si účastník zvolil pro zasílání vyúčtování. Pokud by informační povinnost splněna nebyla, bylo by možné podat reklamaci vyúčtování a podnět Českému telekomunikačnímu úřadu.
Má-li zákazník smlouvu na dobu neurčitou, kterou může bez sankce vypovědět, může nesouhlas se změnou podmínek dát najevo právě výpovědí. Nicméně v rámci části výpovědní doby bude muset spotřebitel platit za nechtěný nový tarif.
Operátoři se však musí držet i obecných principů pro smluvní právo. Pokud by nebyla změna smlouvy v souladu se zákonem, nebo o ní nebyl spotřebitel dostatečně předem informován, pak je na místě trvat na původním znění a vyšší částku na faktuře reklamovat. Český telekomunikační úřad může řešit spory mezi spotřebiteli a operátory a dokonce operátorům nařídit, aby neoprávněně účtované částky vrátili.
Dobrý den,
nastavení stejných tarifů, jaké jste využíval dříve, není možné.
Pokud byste chtěl ale probrat možnosti případné úpravy smlouvy tak, aby vám více vyhovovala, můžete mě kontaktovat prostřednictvím naší webové aplikace dostupné na www.o2guru.cz/guru.
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Pane Trčka,
jsem potěšen, že někdo z O2 chce najít řešení, ale jsem docela skeptický. Když si spočítám kolik jsem platil dříve a byl jsem spokojen a kolik zaplatím nyní, tak mám docela obavu, že příjdete o dlouholetého zákazníka. Je s podivem, že UPC za stejné služby a samozřejmě s rychlejším internetem žádají daleko menší peníze než O2. Zkusím se tedy na vás obrátit a zkuste mi nabídnout stejnou kvalitu za mých 1100 Kč. Doufám, že to půjde. S pozdravem Pokorný
Pěkný den,
plně vám rozumím. Situaci prověříme. Mohl byste nás prosím kontaktovat prostřednictvím odkazu, který uváděl kolega v odpovědi výše?
Děkuji
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Čekám na odpověď O2.
Dobré dopoledne,
Váš požadavek nám byl doručen dnes. Reakci Vám zašleme, co nejdříve to bude možné.
S pozdravem
Sandra Čermáková, Guru pro Social Media, O2
Hodnocení:
Komentář: Tak snad jsme se dohodli a zůstanu na skoro stejné ceně.