Počet nahlášených stížností: | 641 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 0 |
Stručně bych chtěla nastínit, jak k této situaci došlo a proč je nemravná a nespravedlivá.
1.Bydlela jsem na Vinohradech a brala jsem internet 4G od T mobile.
15.11.2006 Uzavřená smlouva na internet 4G na 12 měsíců
15.8.2007 dodatek na 24 měsíců s min. plněním 250.- vč DPH po 12 měs.
2.V roce 2008 jsme dostali od majitele domu I. R. výpověd a já jsem se přestěhovala do Košíř na Cibulku.
22.12.2008 změna adresy z Vinohrad do Košíř
3.Zašla jsem do prodejny a servisu T mobile přehlásit adresu a byla upozorněná, že v Cibulkách není signál.
4.Písemně jsem rozvázala smlouvu s T mobile. Domnívala jsem se, že odebírám signál za poplatek a když signál není, je nesmysl mít smlouvu a platit, pokud oni nemohou službu poskytovat.
Snaha o vypovězení smlouvy od 26.12.2008 , 6.1.2009 a dále
T mobile zrušení smlouvy nepřijal a namítal, že jsem se neměla odstěhovat.
5.Po přestěhování do V Cibulkách 21 jsem byla bez internetu a nezbylo mi než uzavřít smlouvu s Ufonem, který jediný v okolí signál měl. /Pozvala jsem techniky s měřákem a ti mi potvrdili, že v úseku asi 4 domů v ulici V Cibulkách není signál T mobilu. Jedině Ufon signál měl./
6.T mobile neuznal rozvázání smlouvy a musela jsem ještě určité období platit, jako kdyby mi signál dodávali. Ještě několikrát jsem písemně smlouvu zrušila. Ano, dostala jsem malou slevu na několik měsíců.
7.Bydlela jsem V Cibulkách a používala Ufon. Ukázalo se, že T mobile posílá dopisy na adresu Vinohradskou, ačkoliv jsem adresu přehlásila než jsem se přestěhovala. T mobile musel vědět, že dopisy nedostávám, protože se mu vracejí. Dokonce mi tímto způsobem i prodloužil smlouvu, kterou jsem několikrát vypověděla a o prodloužení nevěděla.
8.Účty poslal na správnou adresu V Cibulkách a tak jsem zjistila, že T mobile vymáhá peníze i za svého právníka a za obnovování smlouvy, o kterém jsem nevěděla.
Považuji jejich jednání za účelové a nemravné a cítím se zcela vydaná na pospas jejich praktikám.
Celé jednání dělá dojem zavedené praxe na získávání peněz ze zákazníků.
9.Veškerou korespondenci jsem po letech vyhodila (netušila jsem, že ji musím ještě schovávat), a po havárii HDD jsem přišla o doklady v PC. Předpokládám, že T Mobile korespondenci v dokladech a v bank.výpisech má.
15.11.2006 Uzavřená smlouva na internet 4G na 12 měsíců
15.8.2007 dodatek na 24 měsíců s min. plněním 250.- vč DPH po 12 měs.
22.12.2008 změna adresy z Vinohrad do Košíř
Signál T mob. Není! Signál není žádný, nelze říci, že je slabý.
Snaha o vypovězení smlouvy od 26.12.2008 , 6.1.2009 a dále
T mob. zastává názor, že jsem se neměla přestěhovat.
Dohodu odmítá.Věc předal B4B vymahačům.
T mobile píše, že by bylo bývalo bylo možné smlouvu ukončit, ale protože jsem nechtěla platit za službu, kterou nedostávám, tak se mi smlouva bude stále prodlužovat do 29.1.2011, kdy by bylo lze ukončit,ale bude se prodlužovat. Nadále vymáhá B4B.
Složenky posílal na novou adresu. Novou adresu pochopitelně měli, když změna adresy byla předmětem sporu.
Od 27.6.2007 jsem poslala T mob 15 975.- do 12.10.2009
To je asi 551.- za měsíc nebo 841.- za měsíc, kdy 4G fungoval
Pokud byl signál, fungovalo to.T mobile používá jakýchkoli i nečestných metod a ČTU ho brání.
Ihned se zpětnou platností rozvázat smlouvu se mnou a nechtít už žádné další peníze a přestat páchat podlosti, zlovolnosti a ještě horší akce proti lidem.
Mohou se mi omluvit a ČTU taky, protože bez ČTU by si T mobile tohle dovolit nemohl.
Děkuji.
|
Tweet |
Zákon o elektronických komunikacích neupravuje možnost odstoupení od smlouvy z důvodu vadného poskytování služby. Pro tento případ se využívá reklamace a dále námitka k Českému telekomunikačnímu úřadu.
Smlouvu lze také obecně vypovědět. Jelikož smlouva byla vypovězena před novelou zákona o elektronických komunikacích, která zavedla omezení úhrady při předčasném ukončení smlouvy na dobu určitou, může společnost po spotřebitelce požadovat celou částku, která by musela být zaplacena za smluvní období, pokud by spotřebitelka smlouvu na dobu určitou předčasně neukončila.
Byla-li smlouva vypovězena k určitému dni, závazek také k tomuto dni skončil. Společnost již nemůže nadále tento závazek automaticky prodlužovat.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Spotřebitelka může využít rovněž následující kontaktní formulář na webové adrese https://www.t-mobile.cz/podpora/kontaktujte-nas.
Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, popřípadě v soudním občanskoprávním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Pokud již byly proti spotřebitelce učiněny právní kroky k vymožení dlužné částky (podána žaloba u soudu), doporučujeme spotřebitelce obrátit se na advokáta. Seznam advokátů je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/advokati.
V případě potřeby další právní konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.