Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#9636Neumožnění změny nastavení služeb ze strany UPC

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

9 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.02.2016, před 9 lety

Jakub Velfl

Znění stížnosti

Dobrý den,
Zasílám stížnost na jednání UPC, které si více jak měsíc přehazuje moji žádost o změnu služeb z aktuálního nastavení na balíček 10mbps za 229Kč. Od 15. ledna došlo k navýšení platby za internet, proto jsem se rozhodl přejít na pomalejší tarif. Pro změnu jsem kontaktoval UPC telefonicky, avšak po 15min čekání na hovor mi bylo řečeno, že slečna nedokáže změnu provést, že na to má UPC speciální oddělení, které se o změnu služeb stará. Přepojit mě také nedokázala, protože je to proti interním pravidlům UPC. Už to mi přišlo zvláštní, ale dal jsem na radu operátorky a obrátil se na UPC e-mailovou korespondencí. První email jsem poslal 4.1.2016 a pod číslem 526164 je zpracováván UPC. Bylo 12.1.2016 a odpověď od UPC nikde, píši tedy email druhý, zpracováván pod číslem 540042. 13.1.2016 přichází email, že na požadavku 540042 se stále pracuje, avšak neděje se nic. 16.1.2016 přichází další email, že na požadavku 540042 se stále pracuje, avšak neděje se nic. 1.2.2016 píši další email, ve kterém se zmiňuji, že již měsíc je můj požadavek v procesu, ve kterém se nic neděje, zpracován pod číslem 571569. 3.2. poprvé po měsíci odepisuje paní Petra Chudomelová s tím, že mě ve věci bude kontaktovat prolongační oddělení, avšak neděje se nic. Jdu osobně na pobočku UPC v OC Flora, kde je mi sděleno, že ke změně služeb nemají oprávnění. Zdá se mi, že jsem již vyčerpal všechny možnosti zákaznické podpory UPC. Místo přehazování zákazníka z oddělení na oddělení přemýšlejte o tom, jak zakazníkovy požadavky vyřešit co nejdříve. Svoji žádost jsem UPC sdělil velmi jasně a nechápu, jak je možné, že této firmě trvá tak dlouho pochopit, že chci změnit služby. Nevím, co více bych měl dělat. UPC mě v e-mailu odeslaném měsíc po mé první žádosti prosí o spolupráci. V prvé řadě by měli začít spolupracovat lidé z UPC.


Produkt

Změna z Internetu 100mbps za 329Kč na Internet 10mbps za 229Kč


Požadované řešení

Přechod z Internetu 100mbps za 329Kč na internetový balíček Internet 10mbps za 229Kč. Rychlé řešení ze strany UPC, protože na internetový balíček 100mbps za 329Kč jsem přešel nedobrovolně (viz. navýšení cen od 15.1.2016 kvůli změně tarifu)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2016 09:12, před 9 lety

V případě, že spotřebitel nesouhlasí s provedeným vyúčtováním plateb ze strany podnikatele, může uplatnit reklamaci vyúčtování podle § 64 odst. 7 a 8 zákona o elektronických komunikacích. Doporučujeme však uplatnit reklamaci vyúčtování prokazatelnou formou, tedy písemně prostřednictvím pošty doporučeně s dodejkou anebo alespoň prostřednictvím internetového formuláře, kdy si spotřebitel zkopíruje odesílaný obsah a potvrzení o přijetí, a to z důvodu následné možnosti spotřebitele prokázat, co bylo obsahem reklamace a kdy ji uplatnil.

Ze zákona vyplývá, že reklamaci je nutné uplatnit bezodkladně, nejpozději však do dvou měsíců ode dne obdržení vyúčtování, nedostává-li spotřebitel vyúčtování, pak ode dne poskytnutí služby, jinak toto právo zaniká. V uvedené lhůtě musí poskytovatel služby reklamaci obdržet.

Operátor je povinen reklamaci vyřídit do jednoho měsíce. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

Sama společnost uvádí ve vztahu ke svým zákazníkům, že v případě jakýchkoliv podnětů, dotazů, připomínek či reklamací je nutné kontaktovat zákaznické centrum společnosti na 241 005 100 ve všední dny od 8 do 20 hodin a o víkendech od 10 do 18 hodin nebo napsat na email info@upc.cz.

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat problém s chováním operátorky zákaznického centra přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na vhodném chování zaměstnanců k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.2.2016 09:31, před 9 lety

Z důvodu výrazného zvýšení počtu žádostí o změnu služeb v souvislosti se zjednodušením naší produktové nabídky docházelo výjimečně k prodloužení doby nutné pro změnu služeb u jednotlivých klientů. To se bohužel stalo i v tomto případě. V současné době změna již proběhla a s klientem jsme se neúspěšně pokoušeli telefonicky spojit pro dořešení situace. Klient bude tedy o této skutečnosti s omluvou informován e-mailem.

V případě jakýchkoliv podnětů, dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím naše zákaznické centrum na 241 005 100 ve všední dny od 8 do 20 hodin a o víkendech od 10 do 18 hodin nebo pište na email info@upc.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
18.2.2016 00:09, před 9 lety


Jakub Velfl

Hodnocení: