Společnost


DEICHMANN-OBUV s.r.o.

Počet nahlášených stížností:123
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#9651Reklamace a vrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.02.2016, před 9 lety

Zdeněk Koblížek

Znění stížnosti

15.10.2014 jsme koupili s přítelkyní boty. Dne 6.9.2015 jsme poprvé reklamovali obuv s tím, že se začala rozlepovat po obvodu. Požadovali jsme vrácení peněz s tím, že reklamace se bude asi opakovat. Reklamace byla uznána a obuv byla zalepena. Dne 9.11.2015 jsme reklamovali znovu stejnou závadu a navíc rozpárání na lýtku. Obuv opět opravena. Dne 23.1.2016 jsme reklamovali po třetí rozlepení. Požadovali jsme vrácení peněz. Obuv opravili a dnes jsme byli na prodejně. Chtěli jsme vrátit peníze a bylo nám řečeno, že peníze nesmí vracet, že máme boty opravené. Peníze nám nakonec nedali, tak jsme si vzali protokol a boty jim tam nechali. Máme tedy 3x protokol a nevíme co dál. Na ČOI mi sdělili, že záleží na prodávajícím jaký postup zvolí, z mého pohledu však prodávající porušuje zákon tím, že nás nutí si vzít opravenou obuv.


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.2.2016 12:31, před 9 lety

Občanský zákoník stanoví, že pokud zboží nelze řádně používat v důsledku opakovaného výskytu vady po opravě nebo má-li zboží větší počet vad, pak má kupující právo na dodání nové věci bez vad, výměnu součásti věci, jakož i na odstoupení od kupní smlouvy. Z možných řešení si vybírá spotřebitel a prodávající musí jeho volbu respektovat.

O větší počet vad se jedná v případě, kdy se na zboží vyskytují alespoň tři vady současně, přičemž každá z nich musí bránit řádnému užívání věci, nebo pokud se na zboží postupně vyskytnou čtyři různé odstranitelné vady. O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Při třetí reklamaci stejné vady lze tedy vznést nárok na odstoupení. Ale i v tomto případě se jedná o reklamační řízení a prodávající může oprávněnost reklamace posoudit, vyžaduje-li to povaha vady.

Charakterem stejné vady se zabýval Nejvyšší soud v usnesení ze dne 29. 8. 2013, sp. zn. 33 Cdo 2979/2012. Dle citovaného rozhodnutí lze o stejné vadě hovořit za situace, kdy se vada projevuje stejně ve vlastnostech věci.

Jetsliže však byla reklamace stejné vady již třikrát uznána, má spotřebitel bez dalšího nárok na vrácení peněz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.2.2016 15:37, před 9 lety

V případě zájmu poskytnutí zpětné vazby na společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. můžete učinit na e-mailové adrese service-cz@deichmann.com, případně prostřednictvím kontaktního formuláře na internetových stránkách www.deichmann.com. Děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2016 08:56, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2016 15:13, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.