Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den, přeposílám dopis směřovaný na O2 a byl bych rád za Vaše vyjádření.
Děkuji za pomoc,
S pozdravem
Sittek
Vážené O2,
píšu Vám v přátelském duchu v zastoupení Vašeho dlouhodobého zákazníka mé matky Martiny Sittkové. V tuto chvíli se má matka i já, jelikož se mně tato záležitost velice dotýká cítíme jako zklamaný a nespokojený zákazník, který již neví na koho se má obrátit jelikož na Vašich prodejnách je nezaškolený a vulgárně se chovající personál, který neumí jednat a podat potřebné informace, které by byly jasné a zřetelné.
Věřím že pro společnost O2 je pověst velmi důležitá, že prvotně je kladen důraz na to ,aby byl zákazník spokojen a věřím, že právě v tomto duchu proběhne celé naše jednání a vaše společnost se zachová korektně.
Má matka dne 30.1.2016 přijela na pobočku O2 s tím, že chce zrušit zpoplatěnou službu uvítací melodie. V zápětí vyřešení tohoto problému Vaše zaměstnankyně nabídla mé matce bonus "zdarma" neboli za 1,-Kč nabízenou věcí je Alcatel Pixi 3 7" LTE černý a to z důvodu věrnosti zákazníka. S tím, že jí dala podepsat smlouvu na paušální balíček a znovu ji uvedla v omyl a nechala ji podepsat smlouvu na úvěrovou kartu s vysvětlením, že karta je výhodná a slouží ke sbírání bodů stejně jako CLUB CARD TESC, což je principiálně odlišná věc. Nepatřičné ovlivňování a podávání nepravdivých informací výrazně zhoršuje možnost rozhodnutí. Zaměstnanec O2 využil nepříznivé situace mé matky, která spadá do kategorie důchodce ( ročník 1945 ). Vytvoření klamného dojmu je dle mého názoru nehumánní a také trestné , dalo by se toto počínání pojmenovat jako nekalé praktiky. Matka se po několika dnech od podepsání smlouvy dostavila na pobočku O2 s tím, že chce smlouvy zrušit pro nevyhovující podmínky a bylo ji sděleno, že jednou podepsala a zrušit, nebo odstoupit od smlouvy nejde. Poté jsem pobočku navštívil já s tím, že se domluvím na řešení a samozřejmě jsem byl úspěšnější. Zde mi bylo sděleno , že odstoupení od smlouvy je možné do 14 dnů, ale podmínkou je odkoupení Alcatel Pixi 3 7" LTE černý. Velice mě překvapila skutečnost, že při odstoupení je nutné zaplatit tablet, který obdržela jako bonus v hodnotě 3.295,- . Spotřebitelem tablet nebyl použit, není nijak poškozen .Přijde mi, že O2 je dostatečně úspěšná společnost a nemá zapotřebí kopírovat praktiky " šmejdů " a využívat důvěřivosti a neznalosti dnešní doby. Znovu se tedy ptám, zda mohu vrátit nepoužité, neopotřebované zboží a zda je možné od smluv, které byly podepsány ke dni 30.1.2016 odstoupit. Budu čekat na odpověď.
Do dnešní doby spokojený zákazník, Miroslav Sittek
zrušit smlouvu a vrátit nepoužité zboží, které spotřebitel obdržel jako bonus.
|
Tweet |
Pokud zaměstnankyně společnosti uvedla spotřebitelku v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitelka rozhodla sjednat smlouvu, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost této smlouvy. Společnost by tak prostřednictvím zaměstnankyně (§ 430 občanského zákoníku) porušila i jednu ze základních zásad soukromého práva "Neminem laedere" (nikomu neškodit) a zároveň by porušila povinnost poctivosti právního styku, neboť využila neinformovanosti a důvěřivosti spotřebitelky, když ji sdělila údaje, která vyvolaly ve spotřebitelce mylné závěry a zároveň mohly být rozhodující pro spotřebitelčino rozhodnutí smlouvu podepsat.
Byl-li při prodeji zboží a služeb užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele na úseku služeb elektronických komunikacích provádí Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad.
Dobrý den,
vždy je v našem zájmu poskytovat úplné, správné a srozumitelné informace a to jak při obsluze zákaznických požadavků, tak při prodeji dalších služeb. Nebyli jsme účastníky jednání, tudíž nemůžeme takto stížnost posoudit. Poprosil bych Vás o identifikační údaje (např. telefonní číslo zřízené služby), abychom mohli situaci řešit s pobočkou skrze naše oddělení reklamací a stížností.
Odstoupení od smlouvy bez sankce je možné do 14 dní ze zákona v případě, že je služba zřizována po telefonu, přes web, nebo mimo prostory obvyklé k podnikání (např. na ulici s obchodním zástupcem). U Vámi uvedené nabídky šlo o mobilní internet s tabletem za 1 Kč vč. DPH, kde je závazek právě na tabletu na 24 měsíců. Na službě samotné závazek není. V případě zrušení služby se tedy doplácí tablet do plné výše a to dle smlouvy.
K prošetření celé záležitosti Vás poprosím o identifikační údaje.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den Vážené O2, pane Neubauere,
Zasílám identifikační údaje ( číslo zřízené služby ) :
Telefonní číslo : 720945436
ID dokumentu : 1 -45774246284
Kód prodejce : OS010.00001.00001
Prosím o prošetření celé záležitosti. Službu, kterou má „matka“ podepsala za klamných podmínek prodejce na pobočce jsme zrušili v termínu, avšak nám zůstal navíc tablet za „1kč“, který musíme uhradit v plné výši. Vzhledem k tomu, že jde o nepoužité zboží, rádi bychom jej vrátili společnosti O2.
S pozdravem,
Sittek Miroslav
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost.
Dobrý den,
děkujeme za identifikační údaje. Situaci nyní prověřujeme skrze naše specializované oddělení reklamací a stížností. Specialistům jsem nyní vše popsal s navrhovaným řešením. S vyjádřením Vás budeme kontaktovat nejpozději do měsíce, standardně to však bývá mnohem dříve.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
Vyjádření O2 mimo Dtest na soukromý e-mail :
Věc:
Vyřízení reklamace
Vážená paní Sittková,
dovolte mi, abych Vás informovala o výsledku reklamace týkající se odstoupení od kupní smlouvy a vrácení zakoupeného tabletu u služby O2 Mobilní internet 1,5 GB s číslem 720945436.
V písemném podnětu ze dne 08. 03. 2016 požadujete vrácení Vámi zakoupeného tabletu. Dovolte mi podat k celé situaci následující vysvětlení.
K Vašim námitkám, které se týkaly komunikace s konzultantem naší společnosti, bohužel nemůžeme zaujmout objektivní stanovisko, jelikož jsme nebyli účastníky jednání.
V naší obchodní databázi eviduji ze dne 30. 01. 2016 uzavření
smlouvy k aktivaci služby O2 Mobilní Internet 1,5 GB se závazkem na dobu 24 měsíců s nákupem telekomunikačního zařízení. Cena služby
se řídí platným ceníkem O2, který naleznete na stránkách
www.o2.cz
.
Dle Občanského zákoníku § 1829 je-li zadána objednávka prostřednictvím některého prostředku komunikace na dálku, má právo spotřebitel odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů. Lhůta běží ode
dne převzetí zboží. Tato lhůta ve Vašem případě nevznikla z
důvodu zakoupení telekomunikačního zařízení (tabletu) na prodejním místě O2.
Z tohoto důvodu jsem nucena Váš požadavek na umožnění odstoupení od
kupní smlouvy na tablet odmítnout.
Vážená paní Sittková,
věřím, že mé vyjádření přijmete spochopením.
S pozdravem
Alena Coufalová
Stížnost znovu přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Dobrý den,
záležitost byla prověřována naším reklamačním oddělením, které k ní poskytlo výše uvedenou reakci. K dané záležitosti již nemáme jiné stanovisko. Děkuji za pochopení.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den Vážené O2,
nějak se nedokážu smířit s vaší odpovědí a nepovažuji tuto odpověď za dostatečnou!
Vzhledem k tomu, že došlo na prodejně v OV Futurum došlo k podání mylných informací prostřednictvím zaměstnankyně (§ 430 občanského zákoníku) porušila i jednu ze základních zásad soukromého práva "Neminem laedere" (nikomu neškodit) a zároveň by porušila povinnost poctivosti právního styku, neboť využila neinformovanosti a důvěřivosti spotřebitelky, když ji sdělila údaje, která vyvolaly ve spotřebitelce mylné závěry a zároveň mohly být rozhodující pro spotřebitelčino rozhodnutí smlouvu podepsat.
Čekám na vyřešení problému a velmi mě zajímá, jak byl tento problém vyřešen na dané pobočce.
S pozdravem,
Sittek Miroslav
Nyní dáváme společnosti prostor pro své vyjádření. Nebude-li v rámci služby VašeStížnosti.cz možné dosáhnout dohody, budeme nuceni stížnost uzavřít.
Dobrý den,
na pobočce jsme nebyli účastníky jednání, proto nemůžeme situaci posoudit. Došlo však na ní k podepsání smlouvy, kde jsou uvedeny veškeré podstatné informace ke zřizované službě. Podpisem zákazník stvrzuje, že se se všemi informacemi seznámil.
Služba mobilního internetu je již od 17. 2. 2016 zrušena. Nyní, pokud zákaznice vrátí tablet, nebude účtována žádná sankce.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
vzhledem k tomu, že byla situace velmi zdlouhavá a ze strany O2 negativní, daný tablet jsme darovali - již nemáme.
Prosím tedy o zaslání faktury, ať je možné uhradit a ukončit tuto nekonečnou debatu.
Děkuji Sittek
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost.
Dobrý den,
rozhodli jsme se poplatek za zrušení služby, respektive rozdíl mezi plnou a zvýhodněnou cenou tabletu i přesto neúčtovat.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.