Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#9664Akční zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 15 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
09.02.2016, před 9 lety

jaroslav Pavlík

Znění stížnosti

Dne 9.2.2016 jsem byl nakupovat v Penny kolem 10 hod. dopolední.Zboží, které jsem si chtěl koupit z akčního letáku,který platí do středy 10.1., prostě většina zboží neyla.Např. uvádím Lipánek,balkánský sýr, smetana,mléko,káva Velvet,šproty, toaletní papír a to jsou jen věci, které jsme si chtěli koupit.Na dotaz pracovníka prodejny, zda by uvedené zboží nemohli doplnit mi bylo sděleno, že není na skladě.Protože se mi to nestalo poprvé,rozhodl jsem se na tuto situaci reagovat.Kdyby se jednalo o jednu nebo dvě položky, pochopilbych, ale v tomto případě je to trochu moc.Jsou dvě možnosti,že si se zákazníků děláte legraci a nebo je chyba ve vedení prodejny a nebo v distribuci zboží, za kterou také někdo zodpovídá.
Příště dejte při vstupu do prodejny nápis, že akční zboží nemáte nebo nemáte lidi na jejich doplnění. Vemte si npříklad ze supermarketu Albert, kde se mi takové věci nestaly.
Doufám, že mou stížností bude vážně zabývat,a vyvodíte závěry, aby se příště tento nedostatek neopakoval a nepřicházeli jste o zákazníky.
S pozdravem Pavlík Jar.


Požadované řešení

Prošetření kde se stala chyba.Ve vedení , v přístupu k zákazníkovi nebo v distribuci.Požaduji, abych byl seznámen s výsledkem šetření.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2016 10:58, před 9 lety

Pokud se nejedná přímo o akci formulovanou v letáku "do vyprodání zásob", zboží by mělo být na prodejně k dispozici po celou dobu trvání takové akce, pokud je časově omezena. Minimálně by měl personál obchodu být schopný spotřebiteli sdělit, kdy bude zboží k dispozici.

Pokud však společnost své zákazníky upozorňuje v akčním letáku, že akce je omezena do vyprodání zásob, pak takové ujednání je v souladu s § 1732 odst. 2 občanského zákoníku a tudíž možné. Slevová akce může být spojena s možností vyčerpání zásob zboží ještě před jejím koncem. Kdyby reklamní leták obsahoval tuto informaci, nebylo by povinností prodávajícího mít zboží k dispozici po celou dobu slevové akce.

Kdyby prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.

Poradna VašeStížnosti.cz nenahrazuje běžnou komunikaci mezi spotřebitelem a prodejcem. Spotřebiteli proto v tomto případě doporučujeme, aby se rovněž obrátil na zákaznické oddělení společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2016 13:32, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.