Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#9667Neoprávněné účtování poplatků za telefonní služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.02.2016, před 9 lety

Ludmila Hurčíková

Znění stížnosti

Dobrý den,
opakovaně podáváme stížnost na neoprávněné účtování poplatku za telefonní služby, které nemůžeme využívat a nevyužíváme.
Při instalece služeb UPC vaším pracovníkem p.H. nebyl na naší žádost instalován telefon. Byli jsme ujištěni technikem, že všechny potřebné náležitostí vyřídí. Storno telefonu zapsal do zakázkového listu, který Vám můžeme elektronicky zaslat. Přesto nám je každý měsíc účtován poplatek za pronájem telefonu, který nemáme, a za službu, kterou neužíváme ani nemůžeme využívat.
Již dvakrát jsme elektronicky žádali o nápravu.
Věříme, že vše vyřešíte k naší spokojenosti.
S pozdravem

PhDr. L.Hurčíková

číslo kl.účtu: 4273831-1


Požadované řešení

Vrátit poplatky za telefonní služby a neúčtovat je.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2016 11:52, před 9 lety

Pokud se spotřebitel domnívá, že služba byla naúčtována neoprávněně, má právo stržení platby za tuto službu reklamovat. Doporučujeme tak učinit písemně a prokazatelně. Písemně prostřednictvím pošty doporučeně s dodejkou anebo alespoň prostřednictvím internetového formuláře, kdy si spotřebitel zkopíruje odesílaný obsah a potvrzení o přijetí, a to z důvodu následné možnosti spotřebitele prokázat, co bylo obsahem reklamace a kdy ji uplatnil.

Operátor je povinen reklamaci vyřídit do jednoho měsíce. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

Pokud by společnost požadavku spotřebitele nevyhověla, případně pokud by do jednoho měsíce operátor neodpověděl, má zákazník právo podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu proti vyřízení reklamace.

Sama společnost uvádí ve vztahu ke svým zákazníkům, že v případě jakýchkoliv podnětů, dotazů, připomínek či reklamací je nutné kontaktovat zákaznické centrum společnosti na 241 005 100 ve všední dny od 8 do 20 hodin a o víkendech od 10 do 18 hodin nebo napsat na email info@upc.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.2.2016 10:53, před 9 lety

V tomto případě došlo k individuálnímu pochybení našeho zaměstnance při zpracování zakázkového listu, kdy nebylo do systému zaznamenáno, že služba telefon byla při návštěvě technika stornována. S klientkou jsme se nyní telefonicky spojili, celou věc dořešili k její spokojenosti a jako omluvu jsme poskytli odpovídající kompenzaci.

V případě jakýchkoliv podnětů, dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím naše zákaznické centrum na 241 005 100 ve všední dny od 8 do 20 hodin a o víkendech od 10 do 18 hodin nebo pište na email info@upc.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2016 09:01, před 9 lety

Žádáme spotřebitelku o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.4.2016 10:13, před 9 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.