Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#9670Doručení 4 upomínky,poslední výzva k úhradě.Zakaznické číslo-1875810

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.02.2016, před 9 lety

Irena VAŠÍČKOVÁ

Znění stížnosti

Dobrý den,dnes jsem obdržela poštou upomínku k úhradě částky 399,-Kč.Zboží na které poukazujete jsem neobdržela,ani po telefonickém upozorněni pana co mi volal 30.1.2016.Domnělý prodejní agent vaší firmy mě telefonicky ubezpečoval že mě bude zaslán vzorek vitamínu a nebudu nic platit.Podivuji se tomu že se jedná již o 4 upomínku(nedostala jsem nic až dnes).Považuji toto jednání za neseriozní a zarážející. Jsem s pozdravem Vašíčková Irena


Požadované řešení

Z tohoto jednání jsem velice zklamaná,po této zkušenosti pro mne plyne poučení NEBER TELEFONY,KTERÉ NEMÁŠ V SEZNAMU!!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.2.2016 11:39, před 9 lety

Byla-li uzavřena smlouva prostřednictvím telefonického hovoru, společnost má povinnost dodat zboží a spotřebitel zaplatit sjednanou peněžní částku. Pokud však společnost zboží nedodá, nemůže požadovat po spotřebiteli protiplnění. Požaduje-li tedy společnost po spotřebiteli uhrazení částky za zaslané zboží, musí prokázat, že zboží bylo spotřebiteli opravdu odesláno.

Společnost Helvetia Direct Marketing s.r.o. nabízí výrobky a sjednává smlouvy zpravidla prostřednictvím telefonu a spotřebitel v takovém případě uzavírá smlouvu distančním způsobem, tedy prostřednictvím prostředků komunikace na dálku (po telefonu) podle § 1824 a násl. občanského zákoníku. První zásilky, protože bývají spotřebiteli očekávané, nejčastěji odsouhlasené po telefonu, chodí doporučeně. Ty další už spotřebitelé nečekají, většinou totiž v telefonu jasně nezazní, že jde o pravidelné dodávání, proto chodí jako obyčejné zásilky, které se vhazují do schránky.

Pokud je ujednáno, že se zboží dodává v pravidelných zásilkách, má spotřebitel právo odstoupit od každé jednotlivé zásilky bez udání důvodu do 14 dnů od doručení. Způsob úplného zrušení pravidelných zásilek se pak řídí smlouvou, popřípadě obchodními podmínkami. Spotřebiteli tedy doporučujeme uchovat si doklady o odstoupení od smlouvy.

Nabídka pravidelných zásilek inzerovaná společností Helvetia Direct Marketing s.r.o. uvádí, že pro jejich zrušení je třeba informovat zákaznické oddělení. Pravidelné zasílání lze tedy zrušit i telefonicky, ale spotřebitelka by měla vždy dbát z důvodů předběžné opatrnosti na to, aby učiněné právní jednání bylo prokazatelné pro případ sporu.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.2.2016 11:47, před 9 lety

Dobrý den,

paní Vašíčková byla telefonicky kontaktována s nabídkou vyzkoušet si doplněk stravy z našeho sortimentu dle vlastního výběru s tím, že mu jako první zašleme uvítací balíček zdarma a platí se pouze poštovné a balné 79 Kč. Uvítací balíček byl expedován dne 23.8.2015 jako "Balík do ruky" prostřednictvím České pošty.

Protože se jedná o pravidelný odběr (o kterém byla paní Vašíčková informována v objednávkovém hovoru) tak jsme po 20 dnech expedovali druhou zásilku v ceně 179 Kč. Uvítací balíček se nám vrátil zpět jako nevyzvednutý, ale bohužel pozdě a to 21.9.2015. Druhá zmiňovaná zásilka byla však expedována 13.9.2015, tedy několik dní před vrácení první zásilky.

Paní Vašíčkovou jsme my aktivně zkoušeli informovat několikrát telefonicky a to ve dnech: 7.11., 5.12., a až 30.1.2016 se nám podařilo dovolat s tím, že proběhla změna adresy (na původní adrese paní Vašíčková nebydlí jak nám sdělila)

Druhou pravidelnou zásilku v ceně 179 Kč jsme odepsali a na zákaznickém čísle 1875810 které je evidováno na paní Irenu Vašíčkovou neevidujeme k dnešnímu dni žádnou pohledávku.

Zasílání bylo ukončeno a nebudeme expedovat žádné další zásilky.

Děkujeme za prošetření této záležitosti.

Hezký den

Dominika Rathanová
Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.3.2016 08:32, před 9 lety

Žádáme spotřebitelku o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.4.2016 11:01, před 9 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.