Počet nahlášených stížností: | 61 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupili jsme mobilní telefon SAMSUNG GT-I9195 , výrobní číslo: R5XA7176LI6.1, telefon od 1. dne nefungoval, zasekával se, vybil se za 5 minut, za 5 minut se nabil na 100 %... vypínal se, podali jsme reklamaci, ale nebyla mi uznána, že prý jsem si vadu způsobila sama...
komunikace s tímto e-shopem, úplně marná, nereagují, telefon nám tedy po dlouhé době vrátili, požadovali jsme zprávu od technika.. dali nám ušmudlaný papír, a na něm nic napsáno..
Poté jsme si nechali telefon v autorizované prodejně projít diagnostikou..
a toto nám poslali...
Vážený zákazníku,
Servisní oprava Vašeho zařízení je ukončena : SAMSUNG GT-I9195 , výrobní číslo: R5XA7176LI6.1, číslo servisní zakázky: 2373458.
Servisní zpráva technika: Diagnostikou MT byla zjištěna vadná systémová deska a baterie. Nemůžeme poskytnout případnou opravu výměnou systémové desky, zařízení nepochází z české nebo slovenské distribuce společnosti Samsung. Zařízení vráceno bez opravy zpět v původním stavu.
Cena opravy: 300,- Kč bez DPH (363,- Kč s DPH)
Opravu provedl technik: Černý Ondřej (MT)
- v případě, že jste Vaše zařízení přinesl osobně do servisního střediska nebo zaslal kurýrem, je možné si jej vyzvednout na adrese: Český servis a.s., Barrandova 409, 143 00 Praha 4, Modřany.
- v případě, že Vaše zařizení bylo zasláno prostřednictvím přepravní společnosti, popřípadě bylo vyzvednuto a odvezeno naší přepravou - řidičem, bude Vám zasláno a doručeno zpět.
- pro případ ukončené zakázky z důvodu neopravitelnosti, nabízíme zdarma ekologickou likvidaci zařízení. V tomto případě prosíme o potvrzení mailem.
- žádáme Vás, aby jste si v rámci převzetí zakázky zkontroloval příslušenství a stav zařízení.
Děkujeme Vám za využití našich servisních služeb.
S pozdravem
Servisní oddělení Český servis a.s.
tel.: +420 227 204 411
email: •praha@ceskyservis.cz
www.ceskyservis.cz
na firmu jsme podali trestní oznámení, je to v řešení, je nás hodně co jsme takhle naletěli této firmě, kterou provozuje p. Pelikán
s pozdravem
Lenka Profousová
Dobříš
vrácení peněz od firmy AROL
|
Tweet |
V případě, že spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a prodávající trvá na zamítnutí reklamace, doporučujeme spotřebiteli, aby sepsal svůj nesouhlas s vyřízením reklamace a převzal si svůj mobilní telefon. Poté je vhodné konzultovat existenci vady bez zbytečného odkladu se soudním znalcem, který na žádost spotřebitele vypracuje znalecký posudek, ve kterém se bude zabývat existencí a povahou vytýkané vady. Současně by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění zamítnuté reklamace.
Pokud posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na náhradu účelně vynaložených nákladů. Účelně vynaloženými náklady se rozumí takové náklady, které musel spotřebitel nezbytně nutně vynaložit k tomu, aby mohl reklamaci uplatnit. Jedná se obvykle o náklady na cestovné, poštovné, rovněž i na znalecký posudek. Právo na jejich úhradu vychází z ustanovení § 1924 občanského zákoníku.
Spotřebitel může také od smlouvy odstoupit a to z důvodu nevyřízení reklamace řádně a včas. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Není-li ani po předložení znaleckého posudku spor vyřešen, jelikož prodávající předložený znalecký posudek nepovažuje za dostatečně prokazatelný, je možné se svého práva domáhat před soudem. V tomto případě totiž pouze nezávislý soud může rozhodnout, na čí straně leží právo.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.