Počet nahlášených stížností: | 151 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupil jsem od služby Berslevu jednodenní zájezd pro 4 osoby do Drážďan na 12.12.2015 a uhradil bankovním převodem částku 1596 Kč (včetně DPH). 4.12.2015 nám firma oznámila, že se zájezd ruší z důvodu politické situace a že nám peníze budou vráceny na účet, z nějž byla částka hrazena. 10.12.2015 jsem poslal dotaz, kdy peníze přijdou na účet a jednatel firmy p.Constantin Ciuntu mi sdělil, že společnost Rabator byla zakoupena novým investorem, který ji přebírá a probíhá audit a v druhé polovině ledna budou řešit všechny neuzavřené případy. Na můj edmailový dotaz počátkem ledna jsem již nedostal žádnou odpověď a peníze na účtu nemám. Děkuji za pomoc Karel Vrána
č.voucherů - 2006367/3403, 2006368/7525, 2006372/3357, 2006373/4467
č.daňového dokladu 2015281092 a 2015281090 (potvrzení příjmu platby od společnosti Rabator)
č.voucherů - 2006367/3403, 2006368/7525, 2006372/3357, 2006373/4467
Požadujeme vrácení peněz za neuskutečněnou službu, případnou nabídku náhradní akce neakceptuji, ztratil jsem důvěru v tuto společnost
|
Tweet |
Byla-li smlouva zrušena dohodou, je společnost povinna spotřebiteli vydat přijaté peněžní prostředky. Pokud společnost nevrátí peněžní prostředky ani ve lhůtě, která byla stanovena, zadržuje tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť společnost se obohatila na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Je tedy vhodné společnost vyzvat k vydání majetkového prospěchu.
Nereaguje-li podnikatel na emailovou korespondenci (společnost nás informovala, že pro zasílání dotazů je možné využít nové emailové adresy podpora@rabator.com) ani nezvedá telefon, je vhodné zvolit komunikaci písemnou prokazatelnou formou (doručeně, nejlépe s dodejkou), a to na aktuální adresu uvedenou ve veřejném rejstříku (Rabator s.r.o., Praha 1, Staré Město, Rybná 716/24). Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (dle § 573 občanského zákoníku). Zmaří-li vědomě druhá strana dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči podnikateli takové právní jednání účinné, za předpokladu, že odesílatel je schopen prokázat odeslání zásilky.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.