Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 2.2.2016 jsem na eshopu objednal oblek a peněženku. Ověřil jsem si - jak kalhoty, tak sako byly v tu dobu dle webu na x prodejnách skladem. Psali (nikoliv e-mailem, ale jen to uvedli na webu), že se termín dodání může prodloužit - to jsem akceptoval. Nicméně po týdnu se ozvali s tím, že už je zboží vyprodané a v mé velikosti už ani jiné není. Kdyby mi to dali vědět třeba za dva dny, vybral bych si jiné, ale takhle nemám nic. Ihned po přečtení e-mailu jsem volal na uvedený kontakt a dočkal jsem se pouze další omluvy. Do dnešního dne jsem byl s firmou Blažek spokojený, nenakupoval jsem po prvé jak na e-shopu tak v kamenných prodejnách a vždy tuto firmu doporučoval, avšak po této zkušenosti udělám přesný opak.
11402145GN Pánské oblekové kalhoty formal barva modrá; 12402145MY Pánské oblekové sako formal barva modrá; 52100245BO Peněženka formal barva černá;
Chtěl bych to zboží..
|
Tweet |
Mezi smluvními stranami byla uzavřena kupní smlouva, ze které vznikají práva a povinnosti. Povinností prodávající je zboží dodat. Vzniklou smlouvu lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů. Dohoda zde v tomto případě nebyla. Jako zákonný důvod připadá pouze následná nemožnost plnění, kdy se dluh stane nesplnitelným až po vzniku závazku (např. zboží se přestalo vyrábět). Ovšem musí se jednat o objektivní stav. Plnění není nemožné, lze-li dluh splnit za ztížených podmínek, s většími náklady, s pomocí jiné osoby nebo až po určené době.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.