Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dobrý den, 3.8.2015 jsem si na pobočce v Praha 7 - Holešovice zakoupil mobilní telefon iPhone 6 64GB Space Grey. Následně dne 19.01.2016 jsem odevzdal iPhone na reklamaci na pobočce v Pardubicích.
Popis závady: Při stisku displaje je slyšet cvakání, jako by se odlepovalo sklo od displeje, žádám výměnu za nový kus, na prodejně vypnuto Find my iPhone.
Stav produktu: odřené rohy, jinak ok
Viditelné mechanické/ a jiné poškození: Ne
Dnes, dne 10.2.2016 mi byl vrácen telefon s touto zprávou:
Způsob vyřízení: Zamítnutí
Bližší informace: Závada se neprojevila, vracíme zpět bez opravy.
Nicméně při příchodu do prodejny, a při přijímání produktu jsem si všiml škrábance na display mobilu. Obsluhu jsem obeznámil a mobil ponechal na prodejně. S tím že budou kontaktovat servis.
Bohužel se mi nepodařilo obdržet zprávu ze servisu, nicméně co si pamatuji v popisu bylo ,,Odřené rohy, poškrábaný display... a něco ohledně rámu" nicméně když jsem do prodejny nesl iPhone, sklo nebylo poškrábané vzhledem k tomu že jsem na něm používal ochranou folii.
Zajímá mě jak se s tímto dá pokračovat. Předpokládám že to skončí tak že mi to vrátí s tím že to takto do servisu již přišlo.
iPhone 6 64GB Space Grey
Výměna kus za nový/ vrácení peněz.
|
Tweet |
Prokáže-li spotřebitel stav výrobku v době uplatnění reklamace má právo na náhradu škody, která byla na výrobku způsobena. Nejedná se o reklamaci, ale o nárok plynoucí z deliktního jednání. Ustanovení § 2944 občanského zákoníku stanoví, že každý, kdo od jiného převzal věc, která má být předmětem jeho závazku, nahradí její poškození, ztrátu nebo zničení, neprokáže-li, že by ke škodě došlo i jinak. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích.
Za důkaz vypovídající o stavu zboží v době uplatnění reklamace může posloužit předávací protokol.
Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při skladování věci. Společnost by se této odpovědnosti zbavila jedině v případě, jestliže by prokázala, že by ke škodě došlo i jinak.
Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to možné nebo požádá-li o to poškozený, hradí se v penězích. Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit. Žádost o náhradu škody doporučujeme zaslat společnosti písemně z důvodu průkaznosti v případě soudního sporu. Další informace k tomuto tématu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3302/zadost-o-nahradu-skody-na-prevzate-veci.
Vážený pane Pírko,
podle sériového čísla se mi bohužel nepodařilo dohledat příslušný doklad, je možné, že je v něm překlep. Prosím, zašlete mi číslo objednávky, faktury nebo reklamace, ráda pro Vás situaci prošetřím.
Předem děkuji a přeji pěkný den,
Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky
Dobrý den,
sériové číslo je: 359278069019320
Produkt: RI019a1d
číslo příjemky reklamace: ASRE16034 345r
Sériové číslo s shoduje i s číslem na daňovém dokladu o koupi.
Číslo faktury: 2151823715
Vážený pane Pírko,
děkuji moc za upřesnění. Vaši reklamaci jsem řešila s odpovědným oddělením a podařilo se mi pro Vás zajistit dořešení případu. Prosím, dostavte se na naši pobočku s telefonem, kolegové Vám po domluvě s Vámi zajistí výměnu nebo odstoupení od kupní smlouvy. Aby vše proběhlo bez nedorozumění, prosím, nahlaste jim číslo: CCT2022671, podle kterého dohledají veškeré podklady.
Věřím, že vše proběhne v pořádku a k Vaší plné spokojenosti.
Děkuji za pochopení a přeji Vám pěkný den
Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky
Hodnocení:
Komentář: Děkuji za kladné vyřešení situace, s pozdravem Pírko.