Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#9691Zavádějící ceny zboží v akci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 13 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.02.2016, před 9 lety

Slavo Dodov

Znění stížnosti

napařit pořádnou pokutu a tenhle market zkontrolovat víckrát..reklamoval jsem zboží v akci že nesedí cena kterou udávají..cca 4x..vždycky to stejný..jednoho zákazníka odbydou, doplatí rozdíl na dalších si to vydělají..


Produkt

se znamyma máme zkušenosti u alkoholu, konkrétně já u vodky Royal Meruňka..ale i masné výrobky..zkrátka co je v akci


Požadované řešení

cílem je napravit prodejnu ať neokrádají zákazníky..hlavně staré lidi kteří už moc na pokladní lístek přímo v obchodě nevidí a tak si nemohou stěžovat ihned..chtělo by to pokutu ať se jim nevyplatí klamat a okrádat zákazníky..


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2016 09:55, před 9 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele (ustanovení § 3 odst. 1 písm. c)nesprávné účtování, § 12 odst. 1 označení zboží cenami), se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2016 14:01, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.