Společnost


General Stores s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#9693Nevrácení peněz v zákonné lhůtě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.02.2016, před 9 lety

Milan Dvořák

Znění stížnosti

Již třikrát (2× telefonicky, 1×mail), jsem kontaktoval internetový obchod TAXIDO FASHION ve věci, nevrácení peněz za vrácené zboží v 30 denní lhůtě, které bylo bohužel malé velikosti a větší velikost, už nebylo možné objednat. Zboží jsem, okamžitě zaslat zpět na adresu společnosti, podle pokynů na přiloženém formuláři s žádostí o vrácení peněz na můj uvedený účet i s detaily, proč zboží vracím. Po dvou dnech, mi na mail přišla reakce, cituji:

"Vážený zákazníku,
Vaše objednávka pod číslem ........ byla zařazena na seznam reklamací.
Do 30-ti pracovních dní (dle obchodních podmínek) Vám budou vráceny peníze zpět, nebo bude zboží znovu objednáno / zasláno v jiných velikostech / barvách (dle Vaší volby v reklamačním dokladu).

Takže můj nárok na vrácení peněz, podle zákona vztahujícího se na odstoupení od smlouvy v lhůtě 14 dnů, byl automaticky převeden na klasickou reklamaci s lhůtou 30 dní. Bohužel ani po 30 dnech, jsem se ještě peněz nedočkal a společnost TAXIDO, jen neustále slibuje (např. poslední mail, kde je psáno "velice se omlouváme, peníze budete mít do pátku na účtu, máme menší technický problém s bankovnictvím. " Vrácení peněz se prostě jen oddaluje !

Zákonná lhůta pro vrácení peněz, když přehlédnu (odstoupení od smlouvy v lhůtě 14 dnů), byla do 06.02.2016, (30 dnů).

Děkuji za vyřízení.


Produkt

Pánský kabát PUNTO - černý


Požadované řešení

Vrácení celé peněžní částky vč. dopravy 2 418 Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2016 09:49, před 9 lety

V případě smluv uzavřených mezi spotřebitelem a podnikatelem prostředky komunikace na dálku má spotřebitel právo odstoupit od takto sjednané smlouvy bez udání důvodu do 14 ti dnů od převzetí zboží dle ustanovení § 1829 odst. 1 písm. a) občanského zákoníku. Využije-li spotřebitel svého práva odstoupit od smlouvy podle § 1829 občanského zákoníku, považuje se lhůta pro odstoupení za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje.

Odstoupil-li spotřebitel od uzavřené smlouvy, společnost je povinna vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení dle § 1832 občanského zákoníku, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení.

Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval. Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.

Nereaguje-li podnikatel na emailovou korespondenci ani nezvedá telefon, je vhodné zvolit komunikaci písemnou prokazatelnou formou (doručeně, nejlépe s dodejkou), a to na aktuální adresu uvedenou ve veřejném rejstříku (General Stores s.r.o.,Praha 2, Vinohrady, Korunní 588/4). Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce výzvy k plnění, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči podnikateli takové právní jednání účinné, za předpokladu, že odesílatel je schopen prokázat odeslání zásilky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2016 15:19, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.