Společnost


P a Č - Prádelna a čistírna, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#9694Poškozený kabát

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 8 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.02.2016, před 9 lety

Irena Kroščenová

Znění stížnosti

Dne 25.1.2016 jsem podala do zmíněné čistírny svůj kabát , bylo mi řečeno že se mám stavit 1.2.2016 , když jsem došla do čistírny a paní mi předvedla můj kabát tak jsem se zděsila ,byl ne jenom špinavější než jsem přinesla ale i skrabatěný povrch ,ptala jsem se paní cože se to stalo a ona mi odpověděla že je to stářím kabátu já ji na to odpověděla že je starý 3 a půl roků , řekla mi taky že byl praný v pračce , já ji na to že to nepřebírám at mi to opravý ,načež mi odpověděla že to ne, že to bude horší a at si najdu seženu starou těžkou žehličku at si to vyžehlím sama. Tak jsem řekla že to odmítám,domluvili jsme se že mám příjít v pátek což bylo 5.2.2016 a byl tam se mnou můj známý ,po ohledání kabát byl čistší ale za to odpáraná podšívka kabát byl ve stejném stavu, opět jsem odmítla kabát převzít .Paní mi řekla že se mám stavit 9.2.2016 a že tam bude pani vedoucí,přišla i s panem spolumajitelem a začalo to že mne obvinili že ten kabát ne že nestojí tolik pořizovací cena byla 12000, že je starý 20 let , a že se na mne informovala, měla jsem u sebe opět dobrého přítele znalého dokonce zákonů a práv ,ani ten nic nic nezmohl proto že lhali .Pak jsem zavolala Státní policii , policie nic neudělala že to není jejich práce , místo toho aby vůbec něco řešili tak se paní od té policie začala doslova rozčilovat že nechápe proč tady je !Nakonec jsme tedy s paní vedouci vypsali reklamaci na kterou mi pan majitel Tonar před nima odpověděl že ji nepříjíma a že se mám stavit za měsíc od podání reklamace.Víte já nechápu co jsem provedla , když ještě napíšu že si práci předem nechávají platit a ještě vám zničí majetek .Já opravdu chápu a uznávám že pc nemohu po nich nemohu žádat a ani jsem nežádala ,ale chci aby mi ten kabát zaplatili což by bylo myslím ze zákona 20%za každý rok což je 4000 , šla bych i na polovinu pc,ale s
nima se nedalo nic, nakonec jsem byla obviněná že jsem ten kabát zničila já ,já mám hodně svědků že ten kabát nebyl povrchově nijak poškozen že byl jenom špinavý nic víc nic mín,Kdyby mi někdo řekl že pokud si za Svým slovem stojím at si stoupnu ke zdi -že mne odstřelí bez váhání bych si stoupla! Proč ! proto že vím že se nenajde člověk zde Ve Ždáře nad Sázavou co by řekl že jsem kdy lhala nebo jsem škarohlíd, jsem čestný a bezúhony občan, lživost kterou prokázali nebo dokázali před policii a svědkem byl na FILMOVÉHO OSCARA ASI TAK, za svým co jsem napsala si stojím.


Produkt

číslo modelu nevím ,vím že tam bylo napsáno exluzive , nic víc si nepamatuji,.


Požadované řešení

Požaduji vyrovnání což jsou peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2016 09:32, před 9 lety

Dle § 2944 občanského zákoníku odpovídá za poškození věci, která je předmětem závazku ten, kdo ji převezme za účelem splnění povinnosti ze smlouvy (k vyčištění). V takovém případě je druhá strana povinna škodu nahradit a není přitom rozhodné, jak ke škodě došlo, zda-li čištěním, přepravou, skladováním nebo jiným způsobem. Je ale důležité prokázat, že ke škodě došlo v době, kdy byla předmětem závazku. V této souvislosti je vhodné argumentovat stavem zaneseným v potvrzení o přijetí zakázky a vytknutím poškození bez zbytečného odkladu.

Čistírna je povinna uhradit škodu ve skutečné výši. Škodu zhotovitel hradí v penězích, jen pokud o to poškozený požádá. Jinak se nahrazuje uvedením do původního stavu (opravou). Při určení výše škody na věci se obecně vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit.

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se poskytovatel služby se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Takovou dohodu by musela čistírna prokázat. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitelce by tak vznikl nárok na vrácení peněžních prostředků vydaných za službu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2016 14:50, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.