Počet nahlášených stížností: | 16 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Od spol. Alfita jsem přes internet koupila zboží, fa č. 11009602, vyhotovení faktury 3. 1. 2016. Vzhled dodaného zboží (plyšová hračka Mimoň) neodpovídalo vzhledu zboží z internetových stránek. Byla jsem tedy nespokojena a zboží obratem zaslala zpět na adresu společnosti (podací lístek mám). Poslední jejich e-mail z 24. 1. říká, že můj požadavek bude řešen "v úterý", datum neuvádí, ani podpis, což považuji za velmi neseriozní. Neobdržela jsem žádné vyrozumění, ani peníze zpět. Telefon, který mají uvedený na webových stránkách a v OR nefunguje. Urgovala jsem prostřednictvím e-mailu, ale nikdo nereaguje. Veškerou komunikaci mám uloženou u sebe v e-mailu. Celková dlužná částka je 412 Kč (348 Kč z faktury + poštovné zpět 64 Kč, jelikož došlo k chybě dodání jiného zboží z jejich strany). Bohužel jsem zjistila až moc pozdě, že na firmu je na internetu dost negativních recenzí. Je něco co ještě mohu pro toto udělat? Předem mockrát děkuji. Pavla Petrasová (e-mail petrasovapavla@seznam.cz)
(782) Plyšový hrající Mimoň 30cm ....Já padouch
Očekávám, že obdržím peníze zpět. Výměna zboží už ani není možná, musela jsem se obrátit na jiného prodejce (hračku jsem měla jako dárek pro dceru za vysvědčení).
|
Tweet |
Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy, společnost je povinná vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení. Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.
Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.
Dobrý den,
prosíme o zaslání čísla účtu.
Děkujeme
Alfita invest s.r.o.
Dobrý den, číslo účtu je 211173390, kód banky 0600. Mimochodem, bylo uvedeno v mé e-mailové komunikaci. Děkuji. P. Petrasová
Na žádost spotřebitelky přeřazujeme stížnost na ni. Spotřebitelka má nyní možnost se k případu vyjádřit, případně jej uzavřít.
Žádám společnost Alfita o uhrazení poštovného (viz předchozí e-mailová komunikace, poslední e-mail z 23. 2.), naskenovaný podací lístek jsem společnosti již též několikrát zaslala e-mailem - přesto znovu přikládám v příloze.
Společnost nereaguje na můj e-mail ohledně refundace poštovného a investované peněžní prostředky nevrátila včas od mého odstoupení od smlouvy. Nesplnila své povinnosti ve stanovené lhůtě, došlo k prodlení. Tímto požaduji jak refundaci poštovného, tak i zaplacení úroků z prodlení (dle dTestu - nařízení vlády č. 351/2013 Sb.). Děkuji
Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.