Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#9699Reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.02.2016, před 9 lety

Jaroslav Panc

Znění stížnosti

Žádám Vás o pomoc při řešení reklamace.

Sedací souprava "Texas - univerzální roh (antara 2151)"

Objednávka číslo 9915678765 byla přijata 23. 11. 2015, 15:45:59
 Uhrazena 24. 11. 2015, 11:58:05
Neúplná sedačka dodána 27.11.2015  po rozbalení  chybí bok sedačky (područka), ihned reklamovaná 
telefonicky, písemně a reklamačním protokolem
( Reklamace byla přijata pod evidenčním číslem PROO-2015-01-002109 )

Komunikace ze strany prodejce žádná, jenom stálé výmluvy když požádám o odpověď jak je řešena moje reklamace, reagují emailem a stále odkládají řešní v prosinci 2015 o 1 měsíc pak pak koncem roku o další 1 měsíc a v lednu 2016 v posledním emailu že bude reklamace vyřešena najpozději do konce ledna 2016.
8,2,2016 po tefonické žádosti o pomoc při řešení reklamace na obchodním oddělení Jena-nábytek se mi ozval telefonem jejich dopravce kdy si má přijet pro sedačku. Po mých zkušenostech s prodejcem jsem odvoz odmítl protože si nemůžu dovolit sedět další měsíce na zemi protože s navrácením Uhrazené částky je to asi stejné jako s mojí reklamací. (Viz D Test)

Reklamace je řešena s panem U. z reklamačního oddělení od 3.12.2015.
Do  dnešního dne nebyla reklamace vyřízena.

 Děkuji za pomoc


Produkt

Sedací souprava "Texas - univerzální roh (antara 2151)"


Požadované řešení

Dodání chybějícího boku sedačky (područky), případná výměna sedačky ( kus za kus )


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2016 16:39, před 9 lety

Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,

a) má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
b) se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
c) věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
d) je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
e) věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Jestliže zboží nemá výše uvedené vlastnosti, může spotřebitel uplatnit práva z vadného plnění.

Prodávající nebo jím pověřený pracovník má povinnost o reklamaci rozhodnout ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebiteli vznikne právo od smlouvy odstoupit dle § 2002 odst. 1 občanského zákoníku.

Tato lhůta se dle rozsudku Nejvyššího soudu ČR spis. zn. 33 Cdo 3228/2009 ze dne 27. 7. 2011 vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Odstoupení od smlouvy doporučujeme zaslat písmeně, nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou. K jeho formulaci je možné využít tento volně dostupný vzor: https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.3.2016 12:09, před 9 lety

Vážený pane Panci,

reaguji tímto na Váš podnět týkající se reklamace nábytku zakoupeného v našem obchodě.
Je mi velice líto, že jste nespokojen s tím, jak se Vaše reklamace vyřizuje, avšak mohu říci, že jsme se Vám snažili vyjít maximálně vstříc.

Vaše reklamace byla uplatněna dne 3. 12. 2015, avšak bohužel jsme vlivem délky dodací lhůty dodavatele nemohli včas zajistit požadovanou novou područku. Z toho důvodu Vás pan Urban z reklamačního oddělení o této skutečnosti ještě 29. 12. 2015 - tzn. v zákonné lhůtě - kontaktoval a nabídl jiná řešení.
Protože jste neměl zájem o odstoupení od kupní smlouvy s okamžitým vrácením peněz a souhlasil jste s tím, že počkáte na dodání nové područky, nabídli jsme Vám i finanční kompenzaci za způsobené prodlení.
I přesto, že jste byl upozorněn, že dodání nové područky může trvat přibližně jeden měsíc, jste se začátkem února rozhodl, že déle si již nepřejete čekat. Dohodli jsme s Vámi tedy svoz sedací soupravy, odstoupení od kupní smlouvy a následné vrácení peněz, jakmile by se sedací souprava zaevidovala zpátky na našem centrálním skladě. Vy jste však požadoval peníze ihned při svozu, což nebylo možné z toho důvodu, že svoz zajišťuje jiná společnost a nemůže volně nakládat s našimi finanční prostředky.
Po zvážení uvedených možností jste se proto nakonec opět rozhodl pro první možnost, a to, že počkáte na doručení područky. Ta Vám byla dne 17. 2. 2016 odeslána Českou poštou na Vaši adresu. Slíbená kompenzace bude vyplacena po ujištění, že područka došla v pořádku a nedošlo k dalším neočekávaným problémům.

Celkově tedy došlo ke zpoždění s vyřízením reklamace, ale o tomto stavu jste byl informován a pracovník reklamačního oddělení se neustále snažil najít řešení, se kterým byste mohl být spokojen.

Pevně věřím, že veškeré procesy proběhly v pořádku a k Vaší spokojenosti a Vy zůstanete i nadále naším spokojeným zákazníkem.

S pozdravem a přáním hezkého dne,

Lucie Rosypalová,
vedoucí oddělení komunikace
Okay.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.3.2016 14:14, před 9 lety


Jaroslav Panc

Dobrý den pani Rosypalová,

bohužel musím reagovat na Vaše vyjádření k mé stížnosti. Vaše reakce je velice pěkně napsaná, ale má jednu vadu. Je napsaná tak, že já vlastně mohu za způsob vyřizování mé reklamace. Byla jste ale mylně informována. Neúplnou sedací soupravu TEXAS potah Antara 2151 jsem reklamoval ihned po rozbalení již 27.11.2015 v 16:04 hod. písemně. 1.12.2015 byla založena nová reklamace a až 3.12.2015 bylo přiděleno reklamační číslo. Nebudu popisovat celý průběh reklamace do 29.12.2015, kdy jsem kontaktoval já pana Urbana, protože se blížil konec roku a já jsem byl na pochybách, že má reklamace bude do 31.12.2015 vyřízena. V telefonním hovoru s p. Urbanem jsem se dozvěděl, že bude muset područku objednat o což se prodlouží dodací doba o další měsíc, s čímž jsem souhlasil. Nebudu popisovat další průběh událostí, protože je všechno trochu jinak. V únoru jsem skutečně obdržel poštou chybějící područku, která však byla barevně odlišná o čemž byl pan Urban ihned informován a nabídl kompletní výměnu sedačky. Souhlasil jsem s tím, že ji chci nejdříve vidět. Sadačka byla opět barevně odlišná a proto jsme se s manželkou rozhodli dokompletovat sedačku područkou, která je barevně odlišná. Celou reklamaci mohu doložit emailovou poštou a výpisem z telefonních hovorů. Já mohu jen vyjádřit poděkování p. Novákovi z OKAY České Budějovice, který se nám, manželce a mě omluvil za problémy, které jsme si s manželkou prožili.

S pozdravem
Jaroslav Panc

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.4.2016 13:35, před 9 lety

Vážený pane Panci,

děkuji za Vaši reakci.

Objednaná područka dorazila chybou dodavatele v jiném odstínu, na základě toho jsme Vám dodali novou sedací soupravu s tím, že Vám bude vyměněna celá. Bohužel, z důvodu opětovně nevyhovujícího odstínu byla nakonec celá situace dle mých aktuálních informací uzavřena tím způsobem, že jste se rozhodla si původní zboží ponechat za adekvátní kompenzaci. Ta Vám byla nabídnuta ze strany prodejny OKAY 1010 České Budějovice.

V případě jakýchkoli dalších dotazů mne neváhejte opět kontaktovat.
Pevně věřím, že i přes veškeré komplikace jste nyní s vyřízením této nešťastné záležitosti spokojen a zůstanete nadále naším zákazníkem.

S pozdravem a přáním hezkého dne,

Lucie Rosypalová
vedoucí oddělení komunikace
Okay.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
28.4.2016 10:02, před 9 lety


Jaroslav Panc

Hodnocení:

Komentář: Raději bez komentáře ! ! !