Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, chci podat stížnost na společnost CZC.cz s.r.o .
Dne 26.12 jsem u CZC koupil notebook Lenovo Ideapad Y50-70 .Notebook byl použitý, ale balení bylo kompletní a žádné vady nebyly uvedeny. Tento notebook mi přišel na prodejnu 29.12, kde jsem ho vyzvedl a o pár dní později i začal používat. Prvních pár dní jsem se potýkal s problémem, kdy po upgradu na Windows 10 při restartu začal počítač blbnout nemohl jsem se dostat na plochu, protože po objevení loga Lenovo jsem měl jenom takzvaný Blackscreen. Tento problém jsem vyřešil downgradem na 8.1 a dál to neřešil. Po cca 3 dnech jsem začal teprve něco na notebooku dělat. Po dalších 3 dnech jsem si teprve všiml nějaké vady u klávesy CTRL(levá) Nepoužíval jsem ji při psaní proto jsem si ji všiml až později. Jako kdyby chtěla vyskočit, ale stačilo ji znova stisknout a bylo po problému, aspoň se to tak zdálo. Ale pokaždé, když jsem ji stisknul více nahoře tak vyskočila z mechanismu (pantu)z dolního pouze, proto když jsem ji stisknul více dole nebo na středu tak se nic nestalo. Rozhodl jsem se, že notebook reklamuji a tak když jsem měl o 2 dny později cestu do města jsem ho tam dal..(11.1). 10.2 mi přišel mail s tím že reklamace je vyřízena ale notebook nebyl opraven. ( 30 dní než řekli že to neuznali)Tento notebook byl opravován v servisu Medion, s kterým jsou problémy a je i tady je pár stížností na něj. (jinak je tu podobná stížnost té mé až na to že se jedná o jinou klávesu jinak úplně to samé)Technik se vyjádřil následovně: Neuznáno z důvodu mechanického poškození. Možná mimozáruční oprava za cca 2700Kč. Jedná se pouze o odhad, cena se může ve výsledku lišit.
Na toto jsem napsal CZC, ale chci tento případ dát i sem a poprosit o pomoc od Dtestu. Rozhodně vím, že mechanickým poškozením to být nemůže, ne z mé strany. Klávesu jsem používal tak jak se používat má a nepoužil jsem sílu. Mám 2 teorie: Buď mi to nechtějí uznat, protože by je to přišlo na peníze na novou klávesnici, nebo mě i napadlo, že je možné, že předchozí majitel tohoto výrobku zjistil tuto vadu, nějakým způsobem ji zamaskoval a výrobek vrátil a odstoupil od smlouvy (vrácení bez udání důvodu). Je to možné... Tak či onak, já škodu nezpůsobil a požaduji vyjádření společnosti CZC. A taky výměnu za nový výrobek (to spíše) nebo opravu v rámci záruky. Tuto částku nehodlám rozhodně platit, a toto je jen další z mnoha případů kde si servisy hrabou do kapes a vůbec se jim nechce ani řešit takové případy, tak to řeší tím, že vadu hodí na majitele a že si to zavinil sám nesprávným používáním. Těchto případů je více než dost. Pokud to nepůjde rozumnou cestou tak možná vyhledám znalce, ale to si nechám poradit od Dtestu zda je to vhodné.
Lenovo Ideapad Y50-70
Požaduji vyjádření od společnosti CZC a důvod proč vada nebyl uznána.
Jinak bych chtěl nový výrobek (to spíš, už jenom kvůli tomu problému s Windows 10.) nebo bezplatnou opravu v rámci záruky.
|
Tweet |
Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den.
Posuzoval jsem celou záležitost a i když momentálně nedokáži určit kde se stala chyba, nabízím Vám možnost odstoupit od kupní smlouvy. Postačí jen počítač s kompletním příslušenstvím zaslat přes jakoukoliv naši pobočku na mé jméno a já Vám následně vystavím dobropis.
Věřím že i pro Vás bude toto řešení přijatelné.
S pozdravem Milan Novosad
CZC.CZ s.r.o.
Reklamační oddělení
Brodská 570
261 01 Příbram
Dobrý den, to vyhovuje, notebook zanesu v pátek na vaši prodejnu. Mohu se jen zeptat kdy by mohly být peníze doručeny (měl bych totiž zájem koupit u vás stejný notebook). Děkuji
Dobrý den, hned jak obdržím fyzicky notebook vystavím dobropis, který přijde na Váš email. Pakliže budete objednávat nový počítač, lze proces urychlit tím, že vystavený dobropis "propárujeme" s novou objednávkou a Vy doplatíte jen rozdíl ( případně Vám vrátíme rozdíl )
U dobropisu budete mít email přímo na mě, tak se budeme moci domluvit co a jak.
Novosad Milan
Toto by mi naprosto vyhovovalo, potřeboval bych koupit u vás stejný typ notebooku i se stejnými parametry. Je možné udělat u vás objednávku už teď a nějak ji spárovat s dobropisem s tím, že bych si vyzvednul zboží až vám zboží dojde.. Máte teď slevu na tento notebook, která nevím kdy skončí, a nechci platit 30000 kč za ten stejný notebook, tento mě stál 26000 kč,- což byla pro mě maximální cena kterou jsem do toho mohl dát. A hádám že bych si nemohl u vás vytvořit objednávku tak, abych si notebook vyzvedl třeba až za 7-9 dní, podle toho kdy vám notebook dojde ( kdyby to šlo bylo by to taky dobré, protože nechci tuto slevu propásnout) Děkuji předem za odpověď.
Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.