Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#9704Vymáhání zaplacení balíčku které ani nepřišly

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 18 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.02.2016, před 9 lety

Martina Pavlíková

Znění stížnosti

Dobrý den,
U této firmy jsme po telefonu přijala nabídku na prášky na hubnutí na vyzkoušení zdarma kde se zaplatím jen poštovné...ty dorazily doporučeně a složenku jsem řádně hned uhradila. Po nějaké době cca 2 měsíce mi došla upomínka skoro na 1000kč, že jsem neuhradila dalsí 3 balíčky. Volala jsem tam, paní celkem nepříjemná, že mám poslat čestné prohlášení , že jsem balíčky opravdu nepřevazala. člověk ale už neví, jestli i tohle není jejich další taktika. Balíčky posílají jako běžný dopis, takže ani nezjistím na poště jestli to opravdu poslali. Paní mi odmítla dat jaké koliv informace o tom že to poslali. Děkuji za odpovědˇ


Požadované řešení

Nechci platit za něco, co mi nikdy nepřišlo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.2.2016 15:12, před 9 lety

Mají-li si strany navzájem plnit zároveň, může splnění požadovat jen ta strana, která sama dluh již splnila, nebo je ochotna a schopna splnit dluh současně s druhou stranou.

Pokud tedy zboží nebylo společností nikdy dodáno, nemůže společnost požadovat jeho zaplacení dříve, než zboží kupujícímu sama dodá. Z obchodních podmínek společnosti nadto vyplývá, že k úhradě kupní ceny dochází až po převzetí zboží prostřednictvím složenky, která je přiložena ke každé zásilce. Dodání zboží proto musí předcházet úhradě kupní ceny.

Podpisem čestného prohlášení spotřebitel pouze společnosti stvrzuje, že předmětné objednávky neobdržel. Pokud tedy spotřebitel objednávky skutečně neobdržel, může čestné prohlášení podepsat.

Nabídka pravidelných zásilek inzerovaná společností Helvetia Direct Marketing s.r.o. uvádí, že pro jejich zrušení je třeba informovat zákaznické oddělení. Pravidelné zasílání lze tedy zrušit i telefonicky, ale spotřebitel by měl vždy dbát z důvodů předběžné opatrnosti na to, aby učiněné právní jednání bylo prokazatelné pro případ sporu, tedy nejlépe písemně doporučeně s dodejkou.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.2.2016 08:07, před 9 lety

Dobrý den,

požádám Vás o Vaše zákaznické číslo, případně celou adresu.

Děkuji

S pozdravem

Dominika Rathanová
Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.2.2016 10:10, před 9 lety


Martina Pavlíková

Dobrý den,
zákaznické číslo 5040965. Zároven prosím o vyřazení veškerých kontaktů na mě. Děkuji. Pavlíková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2016 10:26, před 9 lety

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.2.2016 10:35, před 9 lety

Dobrý den,

paní Pavlíková byla telefonicky kontaktována s nabídkou vyzkoušet si doplněk stravy z našeho sortimentu dle vlastního výběru s tím, že jí jako první zašleme uvítací balíček zdarma a platí se pouze poštovné a balné 79 Kč. Uvítací balíček byl expedován dne 4.10.2015 jako "Balík do ruky" prostřednictvím České pošty.

Protože se jedná o pravidelný odběr (o kterém byla paní Pavlíková informována v objednávkovém hovoru) tak jsme po 20 dnech expedovali druhou zásilku v ceně 298 Kč.

Takto jsme expedovali celkem tři další zásilky po 20 dnech. Po neuhrazení třetí pravidelné zásilky se zasílání automaticky ukončilo a paní Pavlíkové jsme zaslali upozornění a též jsme ji dne 23.1.2016 telefonicky kontaktovali, bohužel neúspěšně.

Paní Pavlíková nás kontaktovala na zákaznické lince dne 10.2.2016 kde Vám operátorka zaslala dle standardního postupu Čestné prohlášení na neobdržené zásilky. 11.2.2016 nás paní Pavlíková opět kontaktovala na zákaznické lince, kde jí operátorka vysvětlila formulář Čestné prohlášení a zaslala paní Pavlíkové na emailovou adresu. 12.2.2016 nám paní Pavlíková poslala email s informací, že Čestné prohlášení nepodepíše a že to dá na Policii. (Již zde nerozumíme z jakého důvodu, když jak bylo paní Pavlíkové vysvětleno na základě podepsaného Čestného prohlášení bychom všechny upomínané zásilky, které neobdržela odepsali)..

Paní Pavlíkovou požádám, aby podepsala Čestné prohlášení, které jí bylo zasláno a vrátila nám ho podepsané zpět - poté zásilky odepíšeme a bude vše vyřešeno.

Tímto zároveň potvrzuji vyřazení paní Pavlíkové z databáze pro marketingové účely. Již nebude naší společností kontaktována


Hezký den

Dominika Rathanová
Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.2.2016 10:41, před 9 lety


Martina Pavlíková

23.1.2016 me teda rozhodne nikdo nekontakotval a zadne upozorneni mi taky neprislo!!!! Stejne tak jako o pravidelne zasilce - to jste do telefonu taky nesdelili! Cestne prohlaseni jsem vam poslala uz minuly tyden! Prijde mi tohle chovani teda silne nevhodne!Na zakaznickou linku jsem musela volat po druhe, protoze prvni den mi vase operatorka posalal spatne prohlaseni! Takze prosim o vyreseni cele situace co nejdrive! Dekuji!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2016 11:16, před 9 lety

Stížnost znovu přeřazujeme na společnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.2.2016 11:23, před 9 lety

Dobrý den,

vidím, že jste nám dnes poslala email, že Čestné prohlášení zasíláte poštou doporučeně. Pokud jste jej dnes odeslala, tak bychom ho měli během týdne obdržet. Poté jak jsem napsala všechny neobdržené zásilky odepíšeme a nebudete nic hradit.

Čekáme tedy až nám přijde Čestné prohlášení.

Hezký den

Dominika Rathanová
Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.2.2016 11:28, před 9 lety


Martina Pavlíková

Poslala jsem ho minuly tyden v patek. Pekny den.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.2.2016 11:37, před 9 lety

Dobrý den,

poštu stále zpracováváme, Vidím, že jste psala email 12.2.2016 tak snad ho tu budeme mít co nejdřív.

Hezký den

Dominika Rathanová
Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.2.2016 08:57, před 9 lety


Martina Pavlíková

Dobry den, podaci lístek byl odeslán.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.2.2016 09:16, před 9 lety

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.2.2016 09:17, před 9 lety

Dobrý den,

případ paní Pavlíkové je uzavřen. K dnešnímu dni neevidujeme žádnou pohledávku.

S pozdravem

Dominika Ratahnová
Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.2.2016 09:20, před 9 lety


Martina Pavlíková

Dekuji za vyřízení. Pekny den.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.5.2016 14:04, před 9 lety

Dobrý den.
Prosíme o uzavření tohoto podnětu.
Děkujeme

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
30.6.2016 08:59, před 9 lety


Martina Pavlíková

Hodnocení: