Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dnes 11.2.16 19:03hod v provozovně Bilina mi byla naúčtována položka Mandarinky 2,3kg za 89,90kc. Jak je možné, že položka nebyla vůbec přítomna i přesto mi byla zaúčtována? Bohužel jsem chybu objevila až doma. Ráda bych dostala vysvětlení a samozřejmě i mé neprávem zaúčtováné peníze zpět.
Mandarinky 2,3kg 89,90kc
Vrácení peněz
|
Tweet |
V případě, že je špatně naúčtováno zboží a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit finanční obnos uhrazený navíc. Nesprávné vyúčtování je však nutné reklamovat ihned, v opačném případě by spotřebitel musel prokázat, jaké výrobky skutečně nakoupil. Prokázáním se rozumí nade vší pochybnost.
Jednání konkrétních zaměstnanců je vhodné řešit ihned na místě přímo s jejich nadřízenými. Je důležité si uvědomit, že zaměstnanec jedná za svého zaměstnavatele, kterému se jeho jednání přičítá.
Vážená paní Reiterová,
je nám líto, že Vám byly nesprávně naúčtovány mandarinky, a za tuto chybu se Vám omlouváme. Mohla byste nám prosím na e-mail socialmedia@lidl.cz poslat naskenovanou účtenku? Pokusíme se celou situaci vyřešit.
Děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.