Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#9707Navíc zaúčtovaná položka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.02.2016, před 9 lety

Barbora Reiterova

Znění stížnosti

Dnes 11.2.16 19:03hod v provozovně Bilina mi byla naúčtována položka Mandarinky 2,3kg za 89,90kc. Jak je možné, že položka nebyla vůbec přítomna i přesto mi byla zaúčtována? Bohužel jsem chybu objevila až doma. Ráda bych dostala vysvětlení a samozřejmě i mé neprávem zaúčtováné peníze zpět.


Produkt

Mandarinky 2,3kg 89,90kc


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.2.2016 14:44, před 9 lety

V případě, že je špatně naúčtováno zboží a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit finanční obnos uhrazený navíc. Nesprávné vyúčtování je však nutné reklamovat ihned, v opačném případě by spotřebitel musel prokázat, jaké výrobky skutečně nakoupil. Prokázáním se rozumí nade vší pochybnost.

Jednání konkrétních zaměstnanců je vhodné řešit ihned na místě přímo s jejich nadřízenými. Je důležité si uvědomit, že zaměstnanec jedná za svého zaměstnavatele, kterému se jeho jednání přičítá.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.2.2016 14:18, před 9 lety

Vážená paní Reiterová,

je nám líto, že Vám byly nesprávně naúčtovány mandarinky, a za tuto chybu se Vám omlouváme. Mohla byste nám prosím na e-mail socialmedia@lidl.cz poslat naskenovanou účtenku? Pokusíme se celou situaci vyřešit.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.3.2016 05:55, před 9 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2016 09:27, před 9 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.