Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:710
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#9716Úmyslně skryté vady (chybějící airbagy)

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

11 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.02.2016, před 9 lety

Ondřej Malík

Znění stížnosti

Dobrý den, v Prosinci 2015 jsem zakoupil vůz ŠKODA OCTAVIA II r.v. 2007 reg. značka 7T65418 v pobočce Otrokovice za 133 000 kč + 7000kč jejich služby = 140 000 kč. Auto mi bylo prodáváno jako auto v moc dobrém technickém stavu, a že na autě nění nic co by zjistily jako závadu. Po zkušební jízdě, jsem chtěl slevu na opotřebovanou spojku a turbo ta mi byla poskytnuta ve výši 7000 kč + litá 17ti palcová kola. Podali jsme si ruky. Následně při podpisu smluv uvěrových atd. jsem musel zaplatit i když jsem nechtěl necelých 7000 kč za jejich vymyšlené služby a pojištění carlife. Ani jednu službu jsem nechtěl. Dokonce za mnou přišel manažer pobočky, že to jinak nejde. Již bylo téměř 21:00 (konec otevírací doby) Tak jsem přistoupil a vše podepsal. Při podpisu předávícho protokolu jsem byl zařazen do skupiny D. Na otázku proč, mi bylo zodpovězeno, že k ohledu na stáří vozidla to tak musí být. Podepsal jsem. Po dvou týdnech ježdění jsem si všiml odchlípnutého plastu B sloupku. Napadlo mně, že tam muselo být něco děláno. Zjistil jsem že chybí hlavový airbag, dále jsem zjistil, že chybí boční airbag sedadla řidiče. Ihned jsem volal. Bylo mi doporučeno, že mám zajet do servisu a sepsat protokol. Zajel jsem do Strážnice do servisu Škoda auto Araver. Kde mi byl sepsán protokol o chybějícíh airbagech a také popsáno, že diagnostika hlásí, že je vše v pořádku, kontrolka nesvítí, ale fyzicky tam airbagy nejsou. Tudíž AAAUTO úmyslě zakryly závadu nejspíše přidanými odpory. Reklamace sepsána a dne 12.2. 2016 mi přišlo rozhodnutí o zamítnutí s tím, že mi určitě byla doporučena servisní prohídka a na vlastní náklady bych měl auto opravit. Už mi taky došlo proč auto automaticky dávají do skupiny D. V předávacím protokolu nic chybějících airbagech nemám. Zaškrtnuto airbagy ANO...Nic víc. V autorizovaném servisu mi vypočítaly cenu opravy mezi 30 000 - 40000 kč. Vozím v autě ženu a roční dítě, po zjištění chybějícíh airbagů mám strach v autě jezdit.


Produkt

Škoda octavia II 2007 1.9 tdi


Požadované řešení

Finanční náhradu ve výši min 30000 Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2016 10:59, před 9 lety

Při koupi ojetého vozidla platí (stejně jako u kterékoli použité věci), že spotřebitel nemůže reklamovat zboží pro vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím podle § 2167 písm. c) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Ale i v tomto případě musí vozidlo vykazovat takové vlastnosti, které si smluvní strany sjednaly. Sjednané vlastnosti by měly být zaneseny ve smlouvě.

Pro tento případ bude rozhodující, co konkrétně má spotřebitel uvedeno v převzatých smluvních dokumentech k nákupu vozu. Ze strany spotřebitele by byla možná argumentace, že prodávající neupozornil spotřebitele na všechny vady vozidla, že se tedy jedná o skryté vady, jež má právo reklamovat. Pokud se vada na věci projeví v prvních šesti měsících od převzetí vozidla, musela by společnost v případě soudního sporu prokázat, že věc nebyla vadná již v době převzetí.

Při uplatnění reklamace použité věci může spotřebitel žádat odstranění vady opravou. Není-li to však možné, může spotřebitel od kupní smlouvy odstoupit. Místo těchto uvedených způsobů nápravy může spotřebitel také požadovat přiměřenou slevu.

Pokud bude trvat autobazar na zamítnutí reklamace, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.2.2016 09:11, před 9 lety

Vážený pane Malíku,
kolegové včera projednávali Váš případ a budou Vás kontaktovat s nabídkou. Dejte pak prosím vědět, jak jste byl spokojený. Děkuji, Vojtěch Toráč

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.2.2016 19:52, před 9 lety


Ondřej Malík

Dobrý den, dnes se mi ozvali. Nabídly mi částku, která mi s teží pokryje nákupku dílů. Auto měnit nechci abych neřešil další nepříjemnost. Je možnost navýšit částku alespoň o 5000 kč, a nebo nové pneu? které bych prodal? Jinak děkuji pane Toráč a stránce vasestížnost.cz, že jste reagovali kladně na můj případ.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.2.2016 18:01, před 9 lety

Vážený pane Malíku,
i já děkuji, že jste využil tohoto fóra k řešení své stížnosti. Kolegové ještě schválili pneumatiky k vozu, ty nejlepší, které budou mít (ale zánovní, ne nové). Domlouval jste se s kolegou na návštěvě pobočky k vyrovnání? Děkuji, Vojtěch Toráč

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.2.2016 19:36, před 9 lety


Ondřej Malík

Dobře děkuji. Když mi volali, nebyl jsem doma. Hovořila s nimi přítelkyně. Jí bylo řečeno, že mi přijde dopis. Kde budou uvedeny všechny náležitiosti. Zítra zkusím zavolat, kdy bych mohl přijet. S pozdravem Malík

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.2.2016 09:19, před 9 lety

Pane Malíku,
dopis samozřejmě bude odeslán, ale můžete přijet na pobočku i bez dopisu, samozřejmě i dnes. Kolegové Vám zavolají. Vojtěch Toráč

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
24.2.2016 16:47, před 9 lety


Ondřej Malík

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den, dnes jsem byl na pobočce. Pneumatiky mi byli předány, celkem ve slušném stavu a peníze by mi měli přijít do 10 dnů. ještě jednou děkuji pane Toráč a dtestu. S pozdravem Malik.