Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
13.2 jsem byla nakupovat v supermarketu v Karlových Varech a můžu vám říct že je to tam čím dál horší. Vchod do obchodu katastrofa valí se tam bezdomovci je tam šílený smrad o podlaze jak je špinavá ani nemluvě a vlastně celý obchod je a působí spinave. Už se mi několikrát stalo ze otevřeli a neměli žádné pečivo jako zrovna dnes. Dělala jsem taky v obchodě ale tohle jsem u nás nikdy nezažila. V sedm se otviralo a muselo být vše hotové pečivo uzeniny zelenina a krám čistý myl se 2x denně ale v Albertu se asi nevytira vůbec. Byla bych ráda kdyby tam jel někdo z majitelů hlavně v sobotu neděli to je úplná katastrofa aby se sami přesvědčili že to tak opravdu je. Dříve tam byla paní na úklid a vypadalo to úplně jinak chodila jsem tam ráda nakupovat ale už mě to tam přestává bavit. Paní u pečiva když jsme se zeptali proč není pečivo řekla nám drze ze prostě není byla agresivní až jsme z toho byli v šoku. Byl bych ráda kdyby se to tam alespoň trochu zlepšilo. Děkuji Ungerova
Změna na prodejně čistota
|
Tweet |
Zákon prodejcům neukládá, aby všechno zboží bylo k dispozici po celou jejich otevírací dobu. Pokud obchodník dostupnost takového zboží nijak negarantuje, nedošlo v takovém případě k zákonnému pochybení. Zásobování je interní záležitostí společnosti, která by však měla mít zájem na co nejširším pokrytí poptávky svých zákazníků.
Dostatečnost zavedených hygienických opatření se posuzuje v souladu se systémem kritických kontrolních a regulačních bodů (HACCP). Podle evropské legislativy musí mít každý podnik vypracovaný vlastní systém kritických bodů, který by měl zabraňovat ohrožení nezávadnosti potravin.
V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici.
Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.