Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#9718Špína v obchodě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.02.2016, před 9 lety

Jana Ungerova

Znění stížnosti

Dobrý den,
13.2 jsem byla nakupovat v supermarketu v Karlových Varech a můžu vám říct že je to tam čím dál horší. Vchod do obchodu katastrofa valí se tam bezdomovci je tam šílený smrad o podlaze jak je špinavá ani nemluvě a vlastně celý obchod je a působí spinave. Už se mi několikrát stalo ze otevřeli a neměli žádné pečivo jako zrovna dnes. Dělala jsem taky v obchodě ale tohle jsem u nás nikdy nezažila. V sedm se otviralo a muselo být vše hotové pečivo uzeniny zelenina a krám čistý myl se 2x denně ale v Albertu se asi nevytira vůbec. Byla bych ráda kdyby tam jel někdo z majitelů hlavně v sobotu neděli to je úplná katastrofa aby se sami přesvědčili že to tak opravdu je. Dříve tam byla paní na úklid a vypadalo to úplně jinak chodila jsem tam ráda nakupovat ale už mě to tam přestává bavit. Paní u pečiva když jsme se zeptali proč není pečivo řekla nám drze ze prostě není byla agresivní až jsme z toho byli v šoku. Byl bych ráda kdyby se to tam alespoň trochu zlepšilo. Děkuji Ungerova


Požadované řešení

Změna na prodejně čistota


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2016 16:01, před 9 lety

Zákon prodejcům neukládá, aby všechno zboží bylo k dispozici po celou jejich otevírací dobu. Pokud obchodník dostupnost takového zboží nijak negarantuje, nedošlo v takovém případě k zákonnému pochybení. Zásobování je interní záležitostí společnosti, která by však měla mít zájem na co nejširším pokrytí poptávky svých zákazníků.

Dostatečnost zavedených hygienických opatření se posuzuje v souladu se systémem kritických kontrolních a regulačních bodů (HACCP). Podle evropské legislativy musí mít každý podnik vypracovaný vlastní systém kritických bodů, který by měl zabraňovat ohrožení nezávadnosti potravin.
V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici.

Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.