Společnost


Aréna Slev

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#9719Neuznani reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 9 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
13.02.2016, před 9 lety

Michaela Najmanova

Znění stížnosti

Pri zakoupeni tablet telefonu byla jiz poskozena baterie, kterou dodavatel oznacil jako rozbitou.PRI reklamaci zadal 700 KC za jeji opravu.Az jsme temer po roku pristoupili na zaplaceni tak nam bylo oznameno ze tyto sluzby uz neprovozují.Neustale SE na neco jen vymlouvaji.Je to dle nas nespolehliva Firma,Proto nedoporucujem


Produkt

Bily tablet "7" Android 4.2


Požadované řešení

Pozadujeme vratit zpet penize


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2016 10:44, před 9 lety

Prodávající je povinen spotřebitele o vyřízení reklamace vyrozumět, a jakmile se tak stane, reklamační řízení je ukončeno. Pro spotřebitele to znamená povinnost zboží vyzvednout nejen za situace, že vada byla odstraněna nebo byla vadná věc vyměněna za novou, ale i v případě, kdy je reklamace zamítnuta a náležitě odůvodněna. Nevyhovění požadavku z vadného plnění je jednou z variant, kterou lze reklamační řízení uzavřít.

Je-li reklamace zamítnuta, nelze reklamované zboží u prodávajícího ponechat s tím, že s vyřízením reklamace spotřebitel nesouhlasí. K účinné obraně je naopak nezbytností si věc převzít z neuznané reklamace a seznámit se s důvody zamítnutí. Pro jistotu může spotřebitel dát při přebírání věci z reklamace nevyřízené v jeho prospěch prodávajícímu písemně na vědomí, že nesouhlasí se způsobem vyřízení a bude ji rozporovat za pomoci soudního znalce, popřípadě i v rámci občanskoprávního řízení. Neumožňuje-li prodávající uplatnit reklamaci osobně, měl by spotřebiteli zboží vrátit stejnou cestou, jakou mu bylo dodáno. Spotřebiteli by s uplatněním reklamace neměly vzniknout náklady.

Naopak převezme-li cizí věc prodejce v rámci reklamačního řízení, ze zákona nese odpovědnost za to, že se tato reklamovaná věc neztratí, nezničí nebo na ní nevznikne škoda. Nesplnění této povinnosti má za následek vznik práva na náhradu škody. Věc předaná do reklamačního řízení je ve vlastnictví spotřebitele jako kupujícího.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2016 15:55, před 8 lety

Podnikatelka byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.