Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
U společnosti BE2, jsem zakoupila na měsíční zkoušku v hodnotě 149 Kč profil na seznamování. Vaše stránka uvádí, že mě bude informovat o jakékoliv změně! Viz:
(1) Předmětem smlouvy mezi zákazníkem a společností be2 mohou být jak bezplatné výkony, tak i zpoplatněné výkony. Před využitím zpoplatněného výkonu bude zákazník upozorněn na to, že výkon je zpoplatněný, a bude mu sdělena výše plateb, které bude muset v případě objednání provést. Společnost be2 nabízí zákazníkovi mimo jiné následující výkony (viz také "3. Služby be2 a rozsah výkonů"):
• Provedení osobnostního testu;
• Vypracování individuálního výsledku testu na základě údajů, které zákazník uvedl v rámci osobnostního testu. Zákazník se zde dozví nejen informace ke své osobě, nýbrž kromě toho obdrží popis svého ideálního partnera;
• Zahrnutí zákazníka do databáze společnosti be2 a správa jeho dat;
• Umožnění navázání kontaktu s jinými zákazníky společnosti be2.
Jakákoliv snaha informovat be2 seznamku, že již na dále jejich služby nehodlám používat, nebylo možno firmu nijak kontaktovat, fax je obsazen, 24hodin denně, adresa je neplatná a nedoručitelná, email je nedoručitelný a jako společnost zabraňuje kontaktování zákazníkem o ukončení služby, kterou nechtěla. Reklamace na Vaše služby je tedy nedostupná a jak uvádíte na svých stánkách:
POZOR! NEJSME OFICIÁLNÍ STRÁNKOU SEZNAMKY! TU NALEZNETE NA WWW.BE2.CZ. VIP ČLENSVÍ BOHUŽEL NEUMÍME ZRUŠIT, ALE PŘIPRAVUJEME DETAILNÍ NÁVOD, KTERÝ BY VÁM MĚL POMOCI
Samozřejmě jej nejde zrušit ani na platné adrese, profil najednou neexistuje, nezná své heslo… nereaguje… Na profilu bylo napsáno, že nejsem VIP člen!
O tuto službu jsem neměla a do budoucna nemám již zájem. Profil se ukazuje jako neplatný.
Vaše smluvní podmínky, nezahrnují, žádné paragrafy s odvoláním na zákoník, je sepsán pouze v bodech, které si protiřečí, a sami nesplňujete své podmínky.
Seznamka Be2. Poskytováné služby absolutně neodpovídají uhrazené ceně. Partneři jsou mnohdy fiktivní a neodpovídají zadaným kritériím.
Definitivní zrušení profilu, ukončení smluvního vztahu, jelikož o službu nemám zájem, zrušte jakékoliv poplatky!
|
Tweet |
Společnost umožňuje vypovědět smlouvu pouze do doby 14 dnů před uplynutím sjednané délky závazku. Není-li tak učiněno, smlouva se automaticky obnovuje. Samotná prolongace není zakázaná. Co se týká prolongace, ta může být sjednána ve smlouvě a obecně platí, že se smlouva prodlužuje za stejných podmínek, pokud není již předem domluveno jinak.
Výpověď je tedy nutné společnosti doručit minimálně 14 dní před uplynutím doby, na kterou byl smluvní závazek sjednán. Pokud spotřebitel nesouhlasí s prodloužením původního závazku, musí společnosti doložit, že svou výpověď společnosti adresoval minimálně 14 dní před uplynutím doby, na kterou byl původní závazek sjednán.
Instrukcí, že spotřebitel má výpověď adresovat do jiné země, není třeba se řídit, neboť jde o nepřiměřený požadavek ze strany podnikatele ve vztahu ke spotřebiteli, zvláště pokud má podnikatel uvedeny ve Všeobecných obchodních podmínkách i další způsoby písemné komunikace se spotřebiteli, rovněž s přihlédnutím ke skutečnosti, že smlouvy jsou se spotřebiteli uzavírány výhradně formou prostředků komunikace na dálku, proto není rozumného důvodu, aby spotřebitelé vynakládali vyšší částky za poštovné do zahraničí i vzhledem k dlouhé době doručení, než je nezbytně nutné.
Pokud spotřebitel výpověď VIP členství ve stanovené výpovědní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, kopii zaslané výpovědi s podacím lístkem, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti.
Jestliže byla výpověď včas podána, je vhodné na to společnost upozornit v případě, že by došlo k prolongaci smlouvy. Za tímto účelem je možné společnost kontaktovat na adrese zakaznickyservis@be2.cz.
Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy (nefunkční email, nefunkční fax), nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Dobrý den,
Rádi bychom Vás ujistili, že na žádosti o Výpověď, zaslané našemu Zákaznickému centru, vždy reagujeme. Kromě toho je Vám Výpovědní formulář zpravidla k dispozici v sekci “Nastavení” ve Vašem profilu.
Na základě informací, které jste nám poskytli, žel nebylo možné Váš profil v naší databázi dohledat. Rádi bychom Vás tudíž požádali o poskytnutí doplňujících informací – Vašeho uživatelského jména, registrační emailové adresy či data realizace platební transakce. Zašlete nám prosím výše uvedené informace, jelikož v opačném případě Vám neumíme být nápomocní.
V případě jakýchkoliv dotazů můžete také kontaktovat náš Zákaznický servis prostřednictvím emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.