Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#9727Dětský pokoj

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.02.2016, před 9 lety

Petr Michna

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 12.11. 2015 jsem pro dítě objednal dětský pokoj č.o. 9915051866. Okamžitě jsem převedl uvedenou částku.
Už je to čtvrt roku a pokoj nikde ! Když jsem volal na vaši info linku, bylo mi sděleno, že koncem příštího týdne.To se opakovalo několikrát.
Pak z nich vypadlo, že nábytek tam je, ale nemůžou dohledat všechny části. Neuvěřitelné. V posledním dotazu na infolinku mi paní řekla,že vůbec neví,co s mojí objednávkou je a pak ticho. E-mail také bez odezvy.
Dodnes nevím, jak na tom vlastně jsem! Sázel jsem na to, že jste solidní velká firma u které proběhne vše v pořádku. Asi jsem se zmýlil.
Závěrečnou tečku tomu dal váš e-mail, který po mně chtěl ohodnocení spokojenosti s nákupem zboží- dětský pokoj.
Můžete mě prosím informovat, jestli se zboží vůbec dočkám a kdy ??? Nejsem ten ,kdo by kolem sebe"kopal" a psal stížnosti až nevím komu,ale uznejte, že to není normální a jestli to v nejbližší době nikam nepovede , v recenzích se na vaši adresu opravdu škaredě ozvu.
Věřím, že se vaše společnost k tomuto postaví kladně a vše ihned vyřeší. Myslím, že by jste mohli vzít v úvahu finanční kompenzaci !!!
Michna


Produkt

Dětský pokoj Nemo


Požadované řešení

Okamžité vyřešení, podání informací, finanční kompenzace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2016 09:31, před 9 lety

Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objednané zboží. Pokud má spotřebitel v potvrzení objednávky výslovně zmíněnou lhůtu pro dodání, měl by prodejce povinnost tento termín splnit. Jedná se totiž o ujednání, které má přednost před ustanovením obchodních podmínek. Po uplynutí této lhůty je prodejce v prodlení a spotřebitel má na základě § 1978 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, právo odstoupit od smlouvy. K tomu, aby bylo možné odstoupit, je však nutné splnit jednu podmínku. Prodejci musí být poskytnuta dodatečná přiměřená lhůta k tomu, aby zboží doručil. Poskytnout ji lze jak výslovnou výzvou, například v e-mailu, tak i mlčky například tím, že po uplynutí lhůty pro dodání zkrátka ještě pár dní počká.

Jestliže lhůtu pro dodání v potvrzení objednávky spotřebitel nemá, případně ji není možné jiným způsobem prokázat, mělo by se použít ustanovení obchodních podmínek a v nich stanovená dodací lhůta. Po jejím uplynutí je prodejce v prodlení a následující postup je shodný s výše uvedeným.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění; spotřebiteli tedy odstoupením vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Pokud doba dodání nebyla žádným z výše uvedených způsobů sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Až po uplynutí této lhůty se subjekt ocitá v prodlení a je nutné mu určit dodatečnou lhůtu k plnění.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doporučeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Nárok na finanční kompenzaci při pozdním dodání objednaného a předem hrazeného zboží náleží spotřebiteli v případě, že se prodejce k takovému plnění sám dobrovolně smluvně zavázal ve smlouvě, popř. obchodních podmínkách.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.5.2016 20:40, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.