Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den,
ne jednou se mi to stalo, ale dnes 15.2.2016 jsem byla v 6:30 nakupovat v Tescu-Třinec, udělala jsem si větší nákup a šla k pokladnám, ani jedna nebyla otevřena, protože se mi to stává ráno dost často, musím si pak jít vyžádat - prosit o pokladní na informace, ale dnes mi bylo řečeno, že nejsou pokladní, že mám jít na samoobslužné pokladny, že mi tam pomůže (jedna pokladní-na celé Tesco!!!), že prostě nejsou pokladní a ta jedna, co tam byla, že obsluhuje ty "berušky", ptala jsem se tedy, kdy budou otevřeny pokladny, tak mi bylo řečeno, že druhá pokladní dorazí v 8:00 hod, ten nákup jsem tam nechala.
Prosím o vyřešení, je dost drzost, aby zákazník Tesca byl nucen jít na samoobslužné pokladny, toto má být dobrovolné, bohužel v Třinci nás k tomu nutí, protože ani jedna pokladna není otevřena, toto se stává v ranních hodinách, nechápu, proč je teda Tesco otevřeno od 6:00, když neotevřou pokladny. To taky bychom mohli za chvíli chodit i to zboží vybalovat, když bude málo zaměstnanců.
Děkuji za vyřešení.
s pozdravem
Kukuczková
Požaduji, aby byla aspoň jedna pokladna otevřena.
|
Tweet |
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na vhodném chování zaměstnanců k zákazníkům a řádném plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Pokud se spotřebitel setká s neprofesionálním chováním zaměstnanců společnosti, doporučujeme to řešit rovnou na místě, nejlépe s vedoucím dané prodejny. Zpětně často bývá obtížné zjistit a prokázat, jak se celá situace udála.
Spotřebiteli doporučujeme u tohoto typu stížnosti kontaktovat zákaznické oddělení společnosti s podnětem na zlepšení zákaznických služeb prostřednictvím emailu info@itesco.cz anebo formou telefonického kontaktu na čísle zákaznické linky 800 222 555.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.