Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Jiz po nekolikate mam spatnou zkusenost s vecernim doruceni baliku, kterou spolecnost PPL nabizi. Balik by mel byt dorucen vzdy po 17:00
Zkusenost ovšem je taková, že řidič volá v jakoukoliv hodinu idealně kolem jedne nebo druhe hodiny s tim, že stoji pred domem. Po dotazu co tam dělá protoze mam objednane večerní doručení, arogantně zdělí, že večer už sem nepojede jelikož už bude mít padla jelikož už ma vše rozvezeno a jestli muže přijet zítra, případně Vám jeste desetkrat zavolá během dne jestli už náhodou nejste doma. Neuvěřitelné, vůbec nechápu proč PPL tuto služu nabízí!!! Chápu, že za toto můžou řidiči, ale je to obrázek celé spol. který je dost špatný.
Doručovat zboží dle nabídky.
|
Tweet |
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku.
Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Vzhledem k výše uvedenému je nutné se stížnostmi směřujícími pouze na nevhodné chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.