Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#9732Vecerni doruceni baliku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.02.2016, před 9 lety

Karel Pribyl

Znění stížnosti

Jiz po nekolikate mam spatnou zkusenost s vecernim doruceni baliku, kterou spolecnost PPL nabizi. Balik by mel byt dorucen vzdy po 17:00
Zkusenost ovšem je taková, že řidič volá v jakoukoliv hodinu idealně kolem jedne nebo druhe hodiny s tim, že stoji pred domem. Po dotazu co tam dělá protoze mam objednane večerní doručení, arogantně zdělí, že večer už sem nepojede jelikož už bude mít padla jelikož už ma vše rozvezeno a jestli muže přijet zítra, případně Vám jeste desetkrat zavolá během dne jestli už náhodou nejste doma. Neuvěřitelné, vůbec nechápu proč PPL tuto služu nabízí!!! Chápu, že za toto můžou řidiči, ale je to obrázek celé spol. který je dost špatný.


Požadované řešení

Doručovat zboží dle nabídky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.2.2016 13:29, před 9 lety

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku.

Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Vzhledem k výše uvedenému je nutné se stížnostmi směřujícími pouze na nevhodné chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2016 13:10, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.