Společnost


Aneta Ševčíková

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#9738Nedodané zboží a nevrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 7 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
15.02.2016, před 9 lety

Veronika Cerna

Znění stížnosti

Dobrý den.

14.12.2015 jsem si v tomto internetovém obchodě objednala zboží v hodnotě 1197,-Kč. Když mi zboží značně dlouhou dobu nedorazilo, napsala jsem email p. Ševčíkové ohledně mé objednávky. Paní Aneta Ševčíková mi odpověděla emailem ,, ověřujeme stav Vaší zásilky u dopravní společnosti, jakmile dostaneme zprávu (maximálně 2 pracovní dny) kontaktujeme Vás. Je mi líto, zboží zasíláme ze zahraničí a pokud nás klient sám nekontaktuje nevíme, že je se zásilkou nějaký problém nebo, že nebyla doručena. Děkujeme za pochopení.´´ Vše mám pečlivě schované tudíž mohu přesně napsat, co mi bylo odepsáno. Na to jsem odepsala, že mi přijde dost neprofesionální, že neví, že klientovi zboží stále nedorazilo! Na to mi bylo odepsáno ,,od distribuce a dopravce máme zprávu, že je balík v přepravě. Vlivem svátků nabrali zásilky většinou až 2 týdenní zpoždění. Byla byste prosím ochotna vyčkat do konce týdne?´´ Počkala jsem do konce týdne a zásilka stále nikde. Znovu jsem paní Ševčíkovou upozornila na to, že nic nemám a chci vrátit zpět peníze. Na to mi bylo odpovězeno ,,zásilku tedy z přepravy stáhneme a v pondělí provedeme refundaci, je mi líto vzniklého zpoždení. ´´. Po týdnu, kdy jsem zjistila, že mi stále nic nedorazilo na účet, jsem znovu urgovala. Paní odpověděla následující ,,omlouvám se za zpoždění bohužel stále čekám na potvrzení o zastavení přepravy zásilky. Tato situace není standardní jelikož dle našich obchodních podmínek může být balík automaticky prohlášen za ztracený po 2 měsících od expedice. V pondělí nejpozději by pošta měla dodat potřebné poklady a poté ihned proběhne refundace. ´´ Tuto odpověd jsem tééž vůbec nepochopila!!! Každopádně, tento poslední email mi psala 5.2.2016 a když jsem OPĚT urgovala, již mi nebylo odpovězeno a stránky na internetu již nefungují.


Produkt

Číslo produktu: AL4776 Mikina Cutie cat XS,S, Číslo produktu: AL877 Mikina Gun S, Číslo produktu: FS01220 Asymetrické šaty Tina S


Požadované řešení

Samozřejmě chci vrátit požadovanou částku kterou jsem zaplatila a do dneška nic nemám!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2016 16:04, před 9 lety

Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě poskytnuté mu spotřebitelem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Až po uplynutí této lhůty se subjekt ocitá v prodlení a je nutné mu určit dodatečnou lhůtu k plnění.

To znamená, že spotřebitel má právo prodávajícího upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží s tím, že pokud v této lhůtě nebude zboží dodáno, lhůta již nebude prodloužena a bude platit, že marným uplynutím lhůty spotřebitel od smlouvy odstoupil (§ 1978 odst. 2 obč. zák.). Dodatečnou přiměřenou lhůtu k plnění lze poskytnout i mlčky. Po jejím marném uplynutí může spotřebitel od smlouvy odstoupit.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění; spotřebiteli tedy odstoupením vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2016 15:54, před 8 lety

Podnikatelka byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.