Počet nahlášených stížností: | 151 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
30.11.2015 jsem dostala potvrzení o zaplacení ojednávky od BerSlevu.cz , objednávkač.9902016807, zaplacená částka :626 Kč.
15.12.2015 jsem se snažila dovolat na č.774728578, které již neexistovalo.Na dotaz na podpora@berslevu.cz jsem dostala omluvu,že společnost přebrala společnost RABATORs.r.o.,současně že tam probíhá audit a své dluhy vypořádají v druhé polovině ledna 2016.
Podepsán: Costantin Ciuntu jednatel Rabator s.r.o.
Ptala jsem se ještě jednou, ale zatím čekám marně.
Jednání firmy Rabatur je podvodné,protože přijímala objednávky na
BerSlevu,které vlastně již nebylo.
Měla jsem objednánu paměťovou kartu 64 GB a Sadu na výrobu chipsů
Vrácení částky 626 Kč
|
Tweet |
Nevrátí-li společnost peněžní prostředky ani po odstoupení od smlouvy, zadržuje společnost tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť společnost se obohatila na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost nás informovala, že pro zasílání dotazů je možné využít nové emailové adresy podpora@rabator.com. Nebude-li prodávající i nadále reagovat přes elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení) a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.
Pokud podnikatel jednal s úmyslem nedodat zaplacené zboží, mohly být naplněny znaky skutkové podstaty trestného činu podvodu. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že byl spáchán trestný čin, může podat trestní oznámení a informovat o tom Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s jeho oznámením naloženo.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.