Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dnes 15.2.2016 jsem si dobila kredit částkou 200 kč volala jsem na vaší linku abych si zrušila datové připojení bylo mi řečeno že mi navrátíte částku kterou jsem zaplatila. Částka mi vrácena nebyla.
607411339
Požaduji navrácení peněz pokud toto ihned nenapravíte budu tuto záležitost řešit přez jiné orgány
|
Tweet |
Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitelka oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Pěkný den,
tato skutečnost mne mrzí. Částku 117 Kč jsem vám navrátil do vašeho kreditu. Následně jsem taktéž provedl blokaci připojení, aby k nechtěnému odečtu částky za připojení nedošlo.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.