Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#9744Mozzarella Galbani 2x125g zkažená 3 dny před expirací

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.02.2016, před 9 lety

Tadeáš Marek

Znění stížnosti

Dobry den. Koupil jsem na prodejne Florenc P1 produkt Mozzarella Galbani Doubel 2x125g ve sleve. Expirace 15.2.2016. Otevreno 13.2.2016 dopoledne. Nálev zakaleny, slemovity, pachnouci. Mozzarella na prvni dojem chutnala zkysle. Po celou dobu uchováváno v chladu. Foto obalu mohu poskytnout.


Produkt

Mozzarella Galbani Double 2x125g EAN 5895021607069


Požadované řešení

Zaslaní zaplacene castky na b.u. "viz. neverejny udaj.
Dekuji. T. Marek


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.2.2016 08:46, před 9 lety

Zárukou za jakost se prodávající zavazuje, že věc bude po určitou dobu způsobilá k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Tyto účinky má i uvedení záruční doby nebo doby použitelnosti věci na obalu nebo v reklamě. V tomto případě má spotřebitel právo potravinu bezodkladně reklamovat osobně u prodejce a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku.

Současně je možné dát podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která vykonává dozor v oblasti potravin.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2016 13:00, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.