Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobry den. Koupil jsem na prodejne Florenc P1 produkt Mozzarella Galbani Doubel 2x125g ve sleve. Expirace 15.2.2016. Otevreno 13.2.2016 dopoledne. Nálev zakaleny, slemovity, pachnouci. Mozzarella na prvni dojem chutnala zkysle. Po celou dobu uchováváno v chladu. Foto obalu mohu poskytnout.
Mozzarella Galbani Double 2x125g EAN 5895021607069
Zaslaní zaplacene castky na b.u. "viz. neverejny udaj.
Dekuji. T. Marek
|
Tweet |
Zárukou za jakost se prodávající zavazuje, že věc bude po určitou dobu způsobilá k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Tyto účinky má i uvedení záruční doby nebo doby použitelnosti věci na obalu nebo v reklamě. V tomto případě má spotřebitel právo potravinu bezodkladně reklamovat osobně u prodejce a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku.
Současně je možné dát podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která vykonává dozor v oblasti potravin.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.