Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vrátil jsem ve lhůtě 14 dnů osobní váhu zakoupenou na ešopu. Velmi rychle jsem obdržel zpět na svůj účet peníze 1265,-. Ale pouze za produkt. Chybí 129,- za poštovné.
Chci vráti ještě 129 za poštovné.
|
Tweet |
Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy uzavřené na dálku, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem, a to dle ustanovení § 1832 občanského zákoníku. Jestliže spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který podnikatel nabízí, vrátí podnikatel spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
Náklady spojené s vrácením zboží hradí spotřebitel. Prodávající by je byl povinen spotřebiteli nahradit v případě porušení informační povinnosti ohledně placení těchto nákladů.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.