Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,píšu ohledně vaši pobočky v Náchodě v Plhovske ulici dne16.2.2016 v 11.15 jsem provedl nákup a zakoupil jsem v akci mražene jidlo 2krát Nasi Goreng v akci za 54,90kč a na pokladně mě byla účtovana plna cena 69,90kč,po zaplaceni jsem na to poukazal a pokladni mě odvětila že ji to nezajima,že si to mam jit vyřešit vedle,upozornuji jela jedna kasa asi po 5minutach vyšly tři prodavačky vedle z mistnosti asi po kavě.mezitim byla fronta a bylo mě trapné že něco řešim.Při dotazu na hlouček prodavaček a vedouci jsem se zeptal at mě nasleduje k zboží uvedene v akci,ktere měla prověřit a vyřidit reklamaci s vracenim peněz.Opět mě bylo oznameno,že maji nastarosti kasu.Pro tento nezájem cokoliv řešit jsem odešel.Neni poprve co zboží v akci neni cenou totožné na kase.A dost mě překvapilo jednání vedouci..cokoliv řešit,asi byla rozpita káva.S pozdravem J.Policht Náchod
Vyřešit finančni pokutou
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání. Proto doporučujeme podat podnět České obchodní inspekci.
Jednání konkrétních zaměstnanců je vhodné řešit přímo s jejich nadřízenými. Je důležité si uvědomit, že zaměstnanec jedná za svého zaměstnavatele, kterému se jeho jednání přičítá. Je tedy také v kompetenci zaměstnavatele, jakým způsobem ke stížnosti přistoupí, příp. jaké z ní vyvodí následky.
Vážený pane Polichte,
je nám velmi líto Vaší zkušenosti a za chování našeho personálu se Vám omlouváme. Mohl byste nám prosím poslat Váš kontaktní e-mail na socialmedia@lidl, případně nám poslat naskenovanou účtenku z nákupu, máte-li ji k dispozici?
Děkujeme Vám.
Hodnocení:
Komentář: Nemám chuť už jakkoliv komentovat nepřijemnou záležitost.