Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#9749Stižnost na vedouci prodejny

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.02.2016, před 9 lety

Jan Policht

Znění stížnosti

Dobrý den,píšu ohledně vaši pobočky v Náchodě v Plhovske ulici dne16.2.2016 v 11.15 jsem provedl nákup a zakoupil jsem v akci mražene jidlo 2krát Nasi Goreng v akci za 54,90kč a na pokladně mě byla účtovana plna cena 69,90kč,po zaplaceni jsem na to poukazal a pokladni mě odvětila že ji to nezajima,že si to mam jit vyřešit vedle,upozornuji jela jedna kasa asi po 5minutach vyšly tři prodavačky vedle z mistnosti asi po kavě.mezitim byla fronta a bylo mě trapné že něco řešim.Při dotazu na hlouček prodavaček a vedouci jsem se zeptal at mě nasleduje k zboží uvedene v akci,ktere měla prověřit a vyřidit reklamaci s vracenim peněz.Opět mě bylo oznameno,že maji nastarosti kasu.Pro tento nezájem cokoliv řešit jsem odešel.Neni poprve co zboží v akci neni cenou totožné na kase.A dost mě překvapilo jednání vedouci..cokoliv řešit,asi byla rozpita káva.S pozdravem J.Policht Náchod


Požadované řešení

Vyřešit finančni pokutou


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.2.2016 13:47, před 9 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání. Proto doporučujeme podat podnět České obchodní inspekci.

Jednání konkrétních zaměstnanců je vhodné řešit přímo s jejich nadřízenými. Je důležité si uvědomit, že zaměstnanec jedná za svého zaměstnavatele, kterému se jeho jednání přičítá. Je tedy také v kompetenci zaměstnavatele, jakým způsobem ke stížnosti přistoupí, příp. jaké z ní vyvodí následky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.2.2016 15:15, před 9 lety

Vážený pane Polichte,

je nám velmi líto Vaší zkušenosti a za chování našeho personálu se Vám omlouváme. Mohl byste nám prosím poslat Váš kontaktní e-mail na socialmedia@lidl, případně nám poslat naskenovanou účtenku z nákupu, máte-li ji k dispozici?

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
24.2.2016 18:07, před 9 lety


Jan Policht

Hodnocení:

Komentář: Nemám chuť už jakkoliv komentovat nepřijemnou záležitost.