Společnost


Autodíly AUTORYKL s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#9750Autorykl

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.02.2016, před 9 lety

Lukáš Vařil

Znění stížnosti

Dobrý den.

Koupil jsem servo čerpadlo, namontovali ve značkovém servisu škoda, vše udělali jak měli a čerpadlo padlo ani ne po 1000km, a jak se ke mě zachoval tento obchod? dvakrát vrátil reklamaci!!! Svádí vinu na značkový servis škoda, že neudělali při montáži jejich čerpadla proplach řízení... Vše udělali dle montážního návodu výrobce Škoda, na víc mi sdělili, že jsem čerpadlo měnil zbytečně, že čerpadlu nic nebylo. ani ne po 1000 km se čerpadlo zadřelo, olej byl úplně vařící a stříbrný, takže řízení zkoušeli nějak proplachovat, aby kousky, které byly všude uvnitř co nejvíce zmizeli. Obchod se vymlouvá, že neudělali proplach v prvním případě. Servis Škoda mi napsal pro ně vyjádření, že vše udělali jak měli, protože, když vedoucí servisu Škoda se jim konečně dovolal, tak chtěli vše písemně, přičemž se zachovali opět stejně - zamítli reklamaci ze stejného důvodu. Vše mám doloženo fakturami a obchod se chová strašně!!!


Produkt

servočerpadlo


Požadované řešení

vrácení peněz a proplacení faktury a obou poštovných


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.2.2016 14:58, před 9 lety

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u věci v době 24 měsíců od převzetí. Přičemž se má dle 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že pokud se vada projeví v průběhu prvních 6 měsíců od převzetí, věc byla vadná již při převzetí. V případě soudní pře by tak obchodník musel prokázat, že zboží vadné nebylo.

Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Pokud by se však zjistilo, že vada byla skutečně zapříčiněna montáží, je vhodné uplatnit reklamaci u obchodníka, který montáž provedl. Pokud by byla nesprávnou montáží způsobena škoda na věci, je za tuto škodu odpovědný tento obchodník.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2016 13:03, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.