Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
Koupil jsem servo čerpadlo, namontovali ve značkovém servisu škoda, vše udělali jak měli a čerpadlo padlo ani ne po 1000km, a jak se ke mě zachoval tento obchod? dvakrát vrátil reklamaci!!! Svádí vinu na značkový servis škoda, že neudělali při montáži jejich čerpadla proplach řízení... Vše udělali dle montážního návodu výrobce Škoda, na víc mi sdělili, že jsem čerpadlo měnil zbytečně, že čerpadlu nic nebylo. ani ne po 1000 km se čerpadlo zadřelo, olej byl úplně vařící a stříbrný, takže řízení zkoušeli nějak proplachovat, aby kousky, které byly všude uvnitř co nejvíce zmizeli. Obchod se vymlouvá, že neudělali proplach v prvním případě. Servis Škoda mi napsal pro ně vyjádření, že vše udělali jak měli, protože, když vedoucí servisu Škoda se jim konečně dovolal, tak chtěli vše písemně, přičemž se zachovali opět stejně - zamítli reklamaci ze stejného důvodu. Vše mám doloženo fakturami a obchod se chová strašně!!!
servočerpadlo
vrácení peněz a proplacení faktury a obou poštovných
|
Tweet |
Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u věci v době 24 měsíců od převzetí. Přičemž se má dle 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že pokud se vada projeví v průběhu prvních 6 měsíců od převzetí, věc byla vadná již při převzetí. V případě soudní pře by tak obchodník musel prokázat, že zboží vadné nebylo.
Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Pokud by se však zjistilo, že vada byla skutečně zapříčiněna montáží, je vhodné uplatnit reklamaci u obchodníka, který montáž provedl. Pokud by byla nesprávnou montáží způsobena škoda na věci, je za tuto škodu odpovědný tento obchodník.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.