Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dnes jsem zjistila, že dne 12.2.2016 mi byla stržena částka 2.247 Kč bez jakéhokoliv upozornění. Ani už si nepamatuji kdy jsem si profil na seznamku zakládala a zda jsem platila nějaké minimální členství, ale určitě ne v této výši aby mohlo být automaticky prodlouženo. Toto se stalo bez mého vědomí. Profil nenavštěvuji a je pod ním i cizí fotografie, kterou jsem tam jistotně nedávala já. Toto jednání mi přijde podvodné a přirovnala bych jej k vykrádání účtu. Nelze přeci někomu něco strhnout z účtu bez jeho svolení.
Prosím o pomoci při vyřešení této záležitosti.
S pozdravem
Martina K.
prosím o navrácení částky
|
Tweet |
Předplacením členství na zkušební období spotřebitel uzavírá smlouvu o poskytování služeb touto společností, čímž zároveň dává souhlas s jejími obchodními podmínkami. Společnost umožňuje vypovědět smlouvu pouze do doby 14 dnů před uplynutím sjednané délky závazku. Není-li tak učiněno, smlouva se automaticky obnovuje. Samotná prolongace není zakázaná. Co se týká prolongace, ta může být sjednána ve smlouvě a obecně platí, že se smlouva prodlužuje za stejných podmínek, pokud není již předem domluveno jinak.
Výpověď je tedy nutné společnosti doručit minimálně 14 dní před uplynutím doby, na kterou byl smluvní závazek sjednán. Pokud spotřebitel nesouhlasí s prodloužením původního závazku, musí společnosti doložit, že svou výpověď společnosti adresoval minimálně 14 dní před uplynutím doby, na kterou byl původní závazek sjednán.
Instrukcí, že spotřebitel má výpověď adresovat do jiné země, není třeba se řídit, neboť jde o nepřiměřený požadavek ze strany podnikatele ve vztahu ke spotřebiteli, zvláště pokud má podnikatel uvedeny ve Všeobecných obchodních podmínkách i další způsoby písemné komunikace se spotřebiteli, rovněž s přihlédnutím ke skutečnosti, že smlouvy jsou se spotřebiteli uzavírány výhradně formou prostředků komunikace na dálku, proto není rozumného důvodu, aby spotřebitelé vynakládali vyšší částky za poštovné do zahraničí i vzhledem k dlouhé době doručení, než je nezbytně nutné.
Pokud spotřebitel výpověď VIP členství ve stanovené výpovědní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti.
Jestliže byla výpověď včas podána prostřednictvím emailu či faxu, je vhodné na to společnost upozornit v případě, že by došlo k prolongaci smlouvy. Za tímto účelem je možné společnost kontaktovat na adrese zakaznickyservis@be2.cz. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy (nefunkční email, nefunkční fax), nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
2419236165b855e4b09dce44
Dobrý den,
Naše záznamy ukázali, že Váš případ byl zpracován interně cez náš zákaznícky servis: zakaznickyservis@be2.cz
Pokud máte další otázky, neváhejte nás kdykoliv kontaktovat.
ano psala jsem jim žádost o odstoupení od smlouvy a vymazání profilu včetně vrácení peněz...aby se toto neopakovalo....Jejich vyjádření bylo, že jednají dle smlouvy...Stále trvám na navrácení peněz neb toto obchodování mi přijde neetické...zaplatila jsem si měsíc na zkoušku bez dalších jiných služeb...kdybych chtěla něco objednávat nebo prodlužovat ... objednám to....ne aby mi někdo strhával peníze za služby které ani nevyužívám a ani nevím že běží. Je možné že to ve smlouvě bylo, ale je to nekalá praktika, myslím, že víc lidí je překvapeno v souvislosti s postupem této společnosti. V reklamě na home page bylo jen objednání 1 měsíc na zkoušku...nic jiného tam nebylo ( je to tam i dnes) žádné jiné informace je to tedy klamná reklama....
Hodnocení:
Komentář: Společnost mi vrátila peníze na účet na základě mého emailu.