Počet nahlášených stížností: | 23 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Začátkem prosince jsem si objednala hodinky Geneva. Během 14 dní mně nepřišla žádná zpráva o potvrzení objednávky nebo jejího vyřizování, proto jsem je objednala u jiné firmy.
23.12. mi došel email, že objednávka se vyřizuje..Ihned jsem odepsala, že objednávku ruším. Přesto zboží přišlo někdy po vánocích a bohužel zásilku jsem nepřebírala já, ale jiný člen rodiny, který o ničem nevěděl.
Druhý den jsem zboží poslala zpět s dopisem, že zboží nechci ze dvou důvodů, a to, že přišlo pozdě a na pásku byla vada.
Od té doby jsem poslala 3 emaily s žádostí o vrácení peněz a 3x na firmu volala. Nikdo nereaguje. Cena 428 Kč vč.poštovného.
Dámské hodinky Geneva zlaté
Vrácení peněz za zboží.
|
Tweet |
V případě smlouvy uzavřené prostředky komunikace na dálku (například koupě zboží přes internet) má spořebitel právo své rozhodnutí změnit a od smlouvy odstoupit bez udání důvodu, a to do 14 dnů od převzetí zboží. Nebyl-li spotřebitel poučen o právu odstoupit od smlouvy v souladu se zákonem, prodlužuje se lhůta pro odstoupení dle zákona o jeden rok. Jestliže však byl spotřebitel poučen o právu odstoupit od smlouvy v této lhůtě, běží čtrnáctidenní lhůta pro odstoupení ode dne, kdy spotřebitel poučení obdržel.
Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy, společnost je povinná vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení.
Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.
Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.