Společnost


JH HOLDING s.r.o.

Počet nahlášených stížností:23
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#9758Nevrácení peněz za zpět odeslané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 2 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.02.2016, před 9 lety

Romana Boháčková

Znění stížnosti

Dobrý den,

Začátkem prosince jsem si objednala hodinky Geneva. Během 14 dní mně nepřišla žádná zpráva o potvrzení objednávky nebo jejího vyřizování, proto jsem je objednala u jiné firmy.
23.12. mi došel email, že objednávka se vyřizuje..Ihned jsem odepsala, že objednávku ruším. Přesto zboží přišlo někdy po vánocích a bohužel zásilku jsem nepřebírala já, ale jiný člen rodiny, který o ničem nevěděl.
Druhý den jsem zboží poslala zpět s dopisem, že zboží nechci ze dvou důvodů, a to, že přišlo pozdě a na pásku byla vada.
Od té doby jsem poslala 3 emaily s žádostí o vrácení peněz a 3x na firmu volala. Nikdo nereaguje. Cena 428 Kč vč.poštovného.


Produkt

Dámské hodinky Geneva zlaté


Požadované řešení

Vrácení peněz za zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.2.2016 12:37, před 9 lety

V případě smlouvy uzavřené prostředky komunikace na dálku (například koupě zboží přes internet) má spořebitel právo své rozhodnutí změnit a od smlouvy odstoupit bez udání důvodu, a to do 14 dnů od převzetí zboží. Nebyl-li spotřebitel poučen o právu odstoupit od smlouvy v souladu se zákonem, prodlužuje se lhůta pro odstoupení dle zákona o jeden rok. Jestliže však byl spotřebitel poučen o právu odstoupit od smlouvy v této lhůtě, běží čtrnáctidenní lhůta pro odstoupení ode dne, kdy spotřebitel poučení obdržel.

Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy, společnost je povinná vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení.

Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.

Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2016 14:56, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.